Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití médií pro tvorbu mediálního obrazu Jaromíra Nohavici
Název práce v češtině: Využití médií pro tvorbu mediálního obrazu Jaromíra Nohavici
Název v anglickém jazyce: The Use of Media to Create a Media Image of Jaromír Nohavica
Klíčová slova: public relations, osobnostní public relations, osobnostní marketing, mediální komunikace, marketingová komunikace, Jaromír Nohavica
Klíčová slova anglicky: public relations, personal public relations, personal marketing, media communication, marketing communication, Jaromir Nohavica
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Daniel Köppl
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.10.2010
Datum zadání: 21.10.2010
Datum a čas obhajoby: 15.06.2011 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha
Datum odevzdání elektronické podoby:19.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2011
Oponenti: Mgr. Markéta Štechová
 
 
 
Seznam odborné literatury
DOLEŽAL, Michael. Public relations a veřejné mínění. Vydání první. Brno : Masarykova univerzita, 2005. 86 s. ISBN 80-210-3658-3.

HEATH, Robert Lawrence. Handbook of public relations. Thousand Oaks : SAGE, 2001. 802 s. ISBN 9780761912866.

JIRÁK, Jan; KÖPPLOVÁ, Barbara. Média a společnost : stručný úvod do studia médií. Vyd. 2. Praha : Portál, 2007. 208 s. ISBN 978-80-7367-287-4.

L'ETANG, Jacquie. Public Relations : Základní teorie, praxe, kritické přístupy. Vydání první. Praha : Portál, 2009. 338 s. ISBN 978-80-7367-596-7.


NĚMEC, Petr. Public relations : Praxe komunikace s veřejností. Vydání 1. Praha : Management Press, 1996. 166 s. ISBN 80-85943-20-4.

RAUVOLF, Josef. Hledání Jaromíra Nohavici. Řitka : Daranus, 2007. 351 s. ISBN 978-80-86983-25-7.

REIN, Irving J.; KOTLER, Philip; HAMLIN, Michael; STOLLER, Martin. High Visibility : Transforming Your Personal and Professional Brand. no. 3. New York : The McGraw-Hill Companies, Inc., 2005. 366 s. ISBN 0-07-145680-5.

SILVERMAN, George. The Secrets of Word-of-Mouth Marketing : How to Trigger Exponential Sales Through Runaway Word of Mouth. New York : AMACOM, 2001. 258 s. ISBN 0814470726.

SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. První vydání. Praha : Grada, 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
Předběžná náplň práce
Využití médií k tvorbě osobnostního PR, identifikace mechanismů, díky nimž se známá osobnost (v tomto případě zpěvák Jaromír Nohavica) dostává do povědomí jako ten, za koho chce, aby ho veřejnost měla, porovnání vlastní reprezentace s tím, jak se o něm vyjadřují média. Cílem práce je charakteristika postupů k vytvoření mediálního obrazu osobnosti, jejich výsledky a případné vedlejší účinky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The use of the media to create personal PR, identification of mechanisms through which a well-known figure (in this case singer Jaromír Nohavica) enters consciousness the way he wants to be perceived by the public, comparison of his own presentation to what how media reflect him. The goal is to create characteristics of the processes of media creation, their results and possible side effects.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK