Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh
Název práce v češtině: | Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | KM-SYSTEM Co.-Taking the New Health CHAIR Ásana to Czech Market |
Klíčová slova: | Marketingový výzkum, nový produkt, cílová skupina, sedavé zaměstnání, cenový test |
Klíčová slova anglicky: | Market research, new product, target group, sedentary job, price test |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociologie (21-KSOC) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Petra Průšová |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 21.09.2010 |
Datum zadání: | 21.09.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 19.06.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.05.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.06.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Václav Forst |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce je zpracovat metodologii pro uvedení produktu firmy KM-Systém, s.r.o., přičemž se konkrétně jedná o zdravotní židli Ásana. Strategie navržená na základě analýzy bude mít doporučující charakter a může posloužit ke srovnání se stávající strategií firmy. Součástí práce by měl být popis cílové skupiny spotřebitelů, cenový test produktu, test komunikačních kanálů, marketingový mix a návrh strategie pro uvedení produktu na český trh. |
Seznam odborné literatury |
Horáková, H.: Strategický marketing. Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0447-1
Kotler, P. aj.: Marketing management. Grada Publishing 2000, ISBN 80-247-0016-6 Kotler, P. aj.: Principles of marketing, Prentice Hall 1996, ISBN 0-13-165903-0 Komárková R. a kol.: Psychologie trhu, Grada Publishing 1998, ISBN 80-7169-632-3 Komninos, I. Product Life Cycle Management [online]. © 2002 – 2008 Nemec, M.: Životní cyklus produktu a jeho management. |