Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh
Název práce v češtině: Firma KM-SYSTÉM- uvedení zdravotní židle Ásana na český trh
Název v anglickém jazyce: KM-SYSTEM Co.-Taking the New Health CHAIR Ásana to Czech Market
Klíčová slova: Marketingový výzkum, nový produkt, cílová skupina, sedavé zaměstnání, cenový test
Klíčová slova anglicky: Market research, new product, target group, sedentary job, price test
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociologie (21-KSOC)
Vedoucí / školitel: Ing. Petra Průšová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.09.2010
Datum zadání: 21.09.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 19.06.2012 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:24.05.2012
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2012
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Václav Forst
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem bakalářské práce je zpracovat metodologii pro uvedení produktu firmy KM-Systém, s.r.o., přičemž se konkrétně jedná o zdravotní židli Ásana. Strategie navržená na základě analýzy bude mít doporučující charakter a může posloužit ke srovnání se stávající strategií firmy. Součástí práce by měl být popis cílové skupiny spotřebitelů, cenový test produktu, test komunikačních kanálů, marketingový mix a návrh strategie pro uvedení produktu na český trh.
Seznam odborné literatury
Horáková, H.: Strategický marketing. Grada Publishing 2003, ISBN 80-247-0447-1
Kotler, P. aj.: Marketing management. Grada Publishing 2000, ISBN 80-247-0016-6
Kotler, P. aj.: Principles of marketing, Prentice Hall 1996, ISBN 0-13-165903-0
Komárková R. a kol.: Psychologie trhu, Grada Publishing 1998, ISBN 80-7169-632-3
Komninos, I. Product Life Cycle Management [online]. © 2002 – 2008
Nemec, M.: Životní cyklus produktu a jeho management.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK