Identita fotbalového klubu FC Háje Jižní Město
Název práce v češtině: | Identita fotbalového klubu FC Háje Jižní Město |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Identity of Football Club FC Háje Jižní Město |
Klíčová slova: | Prezentace, identita fotbalového klubu, historie, organizační struktura, aktivity, rozhovor, srovnání, filosofie |
Klíčová slova anglicky: | Presentation, identity of football club, history, organizational structure, activities, interview, comparison, philosophy |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Vladimír Janák, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 21.09.2010 |
Datum zadání: | 11.04.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 01.09.2011 11:10 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 19.08.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 19.08.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 01.09.2011 |
Oponenti: | doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
1) ČÁSLAVOVÁ, E. Management v tělesné výchově a sportu (vybrané kapitoly). Praha: Nakladatelství Karolinum, 2004. 51 s. ISBN 80-246-0050-1.
2) EGER, L. Marketing, management a financování malého a středně velkého klubu. Ústí nad Labem: UJEP, 2005. 72 s. ISBN 80-7044-669-2. 3) JEŘÁBEK, H. Úvod do sociologického výzkumu. Praha: Karlova Univerzita, 1992. 162 s. ISBN 80-7066-662-5. 4) HENDL, J. Úvod do kvalitativního výzkumu. Praha: Karolinum, 1999. 278 s. ISBN 80-246-0030-7. 5) HENDL, J. Kvalitativní výzkum. Praha: Nakladatelství Portál, s.r.o., 2005. 407 s. ISBN 80-7367-040-2. 6) HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada a.s. 1992, 368 s., ISBN 80-85424-83-5. 7) HORNÍK J., VOSÁTKA, J. 75 let FC Háje Jižní Město. Praha: HÁJE – sport, s.r.o., 2005. 68 s. 8) JENŠÍK, M., MACKŮ, J. Kronika českého fotbalu, II. díl – od roku 1945. Praha: Nakladatelství Olympia, a.s., 1998. 597 s. 9) KOTLER, P. Marketing management, Praha: Grada publishing spol. s r.o., 2001 (dotisk 2003). 720 s. ISBN 80-2470016-6. 10) MULLIN, B. J., HARDY, S., SUTTON, W. A. Sport Marketing. Champaign: Human Kinetics, 2000. 441 p. ISBN 0-88011-877-6. 11) NĚMEC, P. Public Relations – Zásady komunikace s veřejností, Praha: Management press, 1993. 114 s., ISBN 80-85603-26-8. 12) SYNEK, M. et al. Jak psát diplomové práce a jiné písemné práce. Praha: VŠE, 1999. 64 s. ISBN 80-7079-1314. 13) ŠTOČKOVÁ, P. Vývoj a použití loga se zřetelem na sportovní oblast. Praha, 2001. 78 s. Vedoucí diplomové práce Ing. Pavel Berka, CSc. 14) VAJDOVÁ, T. Zpráva o neziskovém sektoru v České republice. Praha: Rada vlády pro nestátní neziskové organizace, 2004. 15) VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce je zaměřená na prezentaci identity fotbalového klubu FC Háje Jižní Město, který působí na Praze 11. Cílem práce je shromáždit informace o klubu – historie, organizační struktura, aktivity. Na základě rozhovorů s vedení klubu je úkolem srovnání oddílu s jinými kluby v okolí a dále zjištění filosofie klubu a její vývoj pro budoucí období. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Bachelor thesis is focused on the presentation of the identity of the football club FC Háje Jižní Město, who works at Prague 11. The goal is to gather information about the club – the history, organizational structure, activities. Based on interviews with club management is the responsibility of the section compared with other clubs in the area and finding philosophy of the club and its development for the future. |