Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum nákupního chování cílové skupiny pro společnost Nike
Název práce v češtině: Marketingový výzkum nákupního chování cílové skupiny pro společnost Nike
Název v anglickém jazyce: Marketing research of the purchasing behavior of the target group for Nike
Klíčová slova: nákupní chování, průzkum trhu, chování spotřebitele, dotazník, sportovní oblečení a obuv, Nike
Klíčová slova anglicky: customer buying behavior, market research, consumer´s behavior, questionnaire, sport wear and shoes, Nike
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 29.06.2010
Datum zadání: 11.04.2011
Datum a čas obhajoby: 11.05.2011 13:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, U11
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 11.05.2011
Oponenti: Mgr. Gabriela Hrubá
 
 
 
Seznam odborné literatury
1) BÁRTA, V., Výzkum trhu. Praha: 1. vyd. Merkur, 1981 in KOZEL, R. a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 459 s. ISBN 80-247-0966-X
2) BÁRTA, V. – BÁRTOVÁ, H., Výzkum trhu a chování spotřebitele. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1993. 72 s. ISBN 80-7079-148-9.
3) ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1.vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-736-150-9.
4) ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing Company a East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.
5) ČÁSLAVOVÁ, E. Marketing. (přednáška) Praha: FTVS UK, 10. 12. 2010
6) DVOŘÁKOVÁ, Š. Marketing in sport. Brno: Paido, 2004. 62 s. ISBN 80-7315-0964.
7) DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. Brno: Vydavatelství Masarykovy Univerzity, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9
8) FORET, M. Marketingová komunikace. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. 464 s. ISBN 80-251-1041-9
9) FORET, M. Marketingový průzkum. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
10) FREY, P. Marketingová komunikace. 1.vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
11) HAGUE, P. Průzkum trhu. Brno: Comuter Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8.
12) HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-83-5.
13) KOTLER, P. - ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
14) KOTLER, P. - TRIAS DE BES, F. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 200 s. ISBN 80-247-0921-X
15) KOTLER, P., et. al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
16) KOZEL, R. a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X
17) McCARTHY, E.J. - PERREAULT, Jr., W.D.: Basic Marketing. 12. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 833s.
18) MULLIN, B.J. - HARDY, S. - SUTTON, W.A. Sport marketing. Champaign: Human Kinetics, 2000, 441p. ISBN 0-88011-877-6.
19) MOZGA, J. – VÍTEK, M. Marketingový výzkum. 1 vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2001. 215 s. ISBN 80-7041-471-5.
20) PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9.
21) VYSEKALOVÁ, J. Reklama. 2. aktualit. a rozš. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 182 s. ISBN 978-80-247-2001-2.

Předběžná náplň práce
Smyslem práce je co nejlépe poznat spotřebitelské preference cílové skupiny a navrhnout nové propagační nástroje a stimuly pro zlepšení komunikace mezi firmou Nike a jejími zákaznicemi.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the paper is to recognize preferences of the consumers from the target group and to propose new marketing tools and incentives to Nike company resulting in the improvement of communication between the company its customers.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK