Marketingový výzkum nákupního chování cílové skupiny pro společnost Nike
Název práce v češtině: | Marketingový výzkum nákupního chování cílové skupiny pro společnost Nike |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing research of the purchasing behavior of the target group for Nike |
Klíčová slova: | nákupní chování, průzkum trhu, chování spotřebitele, dotazník, sportovní oblečení a obuv, Nike |
Klíčová slova anglicky: | customer buying behavior, market research, consumer´s behavior, questionnaire, sport wear and shoes, Nike |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 29.06.2010 |
Datum zadání: | 11.04.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 11.05.2011 13:00 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK, U11 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.04.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 15.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.05.2011 |
Oponenti: | Mgr. Gabriela Hrubá |
Seznam odborné literatury |
1) BÁRTA, V., Výzkum trhu. Praha: 1. vyd. Merkur, 1981 in KOZEL, R. a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 459 s. ISBN 80-247-0966-X
2) BÁRTA, V. – BÁRTOVÁ, H., Výzkum trhu a chování spotřebitele. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1993. 72 s. ISBN 80-7079-148-9. 3) ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. 1.vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-736-150-9. 4) ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing Company a East Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5. 5) ČÁSLAVOVÁ, E. Marketing. (přednáška) Praha: FTVS UK, 10. 12. 2010 6) DVOŘÁKOVÁ, Š. Marketing in sport. Brno: Paido, 2004. 62 s. ISBN 80-7315-0964. 7) DVOŘÁKOVÁ, Š. Sportovní marketing. Brno: Vydavatelství Masarykovy Univerzity, 2005. 72 s. ISBN 80-210-3901-9 8) FORET, M. Marketingová komunikace. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2006. 464 s. ISBN 80-251-1041-9 9) FORET, M. Marketingový průzkum. 1.vyd. Brno: Computer Press, 2008. 121 s. ISBN 978-80-251-2183-2. 10) FREY, P. Marketingová komunikace. 1.vyd. Praha: Management Press, 2005. 111 s. ISBN 80-7261-129-1. 11) HAGUE, P. Průzkum trhu. Brno: Comuter Press, 2003. 234 s. ISBN 80-7226-917-8. 12) HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada Publishing, 1992. 365 s. ISBN 80-85424-83-5. 13) KOTLER, P. - ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3. 14) KOTLER, P. - TRIAS DE BES, F. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 200 s. ISBN 80-247-0921-X 15) KOTLER, P., et. al. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2 16) KOZEL, R. a kolektiv. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X 17) McCARTHY, E.J. - PERREAULT, Jr., W.D.: Basic Marketing. 12. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 833s. 18) MULLIN, B.J. - HARDY, S. - SUTTON, W.A. Sport marketing. Champaign: Human Kinetics, 2000, 441p. ISBN 0-88011-877-6. 19) MOZGA, J. – VÍTEK, M. Marketingový výzkum. 1 vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2001. 215 s. ISBN 80-7041-471-5. 20) PŘIBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996. 238 s. ISBN 80-7169-299-9. 21) VYSEKALOVÁ, J. Reklama. 2. aktualit. a rozš. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 182 s. ISBN 978-80-247-2001-2. |
Předběžná náplň práce |
Smyslem práce je co nejlépe poznat spotřebitelské preference cílové skupiny a navrhnout nové propagační nástroje a stimuly pro zlepšení komunikace mezi firmou Nike a jejími zákaznicemi. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of the paper is to recognize preferences of the consumers from the target group and to propose new marketing tools and incentives to Nike company resulting in the improvement of communication between the company its customers. |