Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 391)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Návrh strategického plánu Asociace hráčů ledního hokeje
Název práce v češtině: Návrh strategického plánu Asociace hráčů ledního hokeje
Název v anglickém jazyce: Ice Hockey Player´s Association Strategic Plan Project
Klíčová slova: Hráčská asociace, Lední hokej, Strategický plán, SWOT analýza, STEP analýza, Nezisková organizace
Klíčová slova anglicky: Players' association, Ice hockey, Strategic plan, SWOT analysis, STEP analysis, Non-profit organization
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Vladimír Janák, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 16.06.2010
Datum zadání: 31.08.2011
Datum a čas obhajoby: 10.05.2012 13:30
Datum odevzdání elektronické podoby:25.04.2012
Datum odevzdání tištěné podoby:25.04.2012
Datum proběhlé obhajoby: 10.05.2012
Oponenti: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
 
 
 
Seznam odborné literatury
ARMSTRONG, M. Management a leadership. Grada Publishing v Praze 2008. ISBN: 978-80-247-2177-4.

BÁRTA, J. Strategické plánování pro neziskové organizace - Jak rozhodovat o budoucnosti vaší organizace. Praha: Nadace rozvoje občanské společnosti, 1997. ISBN 80-902302-0-2.

BRYSON, J. M., FARNUM K. A. Creating and Implementing Your Strategic Plan: A Workbook for Public and Nonprofit Organizations. San Francisco: Jossey-Bass Publishers, 1996.

COOK, K. J. Complete guide to strategic planning for small business. Chicago: American Marketing Assosiation 1995. ISBN: 0-8442-3587-3, 154 s.

CURTIS, D. A. AMA Strategic planning for smaller businesses. USA: Lexington Books 1994, ISBN: 0-669-06011-9, 210 s.

ČÁSLAVOVÁ, E. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009. ISBN: 978-80-7376-150-9.

ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing, 2000. ISBN: 80-7219-010-5.

ČÁSLAVOVÁ, E. Management v tělesné výchově a sportu. Praha: Karolinum, 1996. ISBN: 80-246-0050-1.

DESS, G. G, MILLER, A. Strategic Management. USA: McGraw-Hill, Inc. 1993, ISBN: 0-07-016569-6, 924 s.

DONNELLY, J. H., GIBSON, J.L., IVANCEVICH, J. M. Management. Grada Publishing 2004. ISBN: 80-7196-422-3.

DRUCKER, P. F. Řízení neziskových organizací - Praxea principy. Praha: Management Press 1994, ISBN: 80-85609-38-1.

HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press, 1996. ISBN: 80-85943-07-7.

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. ISBN: 80-7367-040-2.

HOBZA, V., REKTOŘÍK, J. a kol. Základy ekonomie sportu. Praha: Ekopress, 2006. ISBN: 80-86929-04-3.

HOYLE, R. a kol. Sport management - principles and applications. Butterworth-Heinemann, 2009, ISBN: 978-0-7506-8755-3.

KOTLER, P. Marketing – Management: 10. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN: 80-247-0016-6.

MARRUS, S. K. Building the strategic plan: find, analyze, and present the right information. New York: Wiley, 1984.

MEALIEA, L. E., LATHAM, G. P. Skills for Managerial success - Theory, Experience and Practice, IRWIN, 1996, ISBN: 0-256-12454-X.

MINTZBERG, H. The Rise and Fall of Strategic Planning: Reconceiving Roles for Planning, Plans, Planners. New York: Free Press, 1994.

NOVOTNÝ, J., LUKEŠ, M. a kolektiv. Faktory úspěchu nestátních neziskových organizací. Nakladatelství VŠE 2008, ISBN: 978-80-245-1473-4.

SALAMON, L. M., ANHEIER, H. K. Social Origins of Civil Society: Explaining the Nonprofit Sector Cross-Nationality. Voluntas 1998, ISBN: 9-3-213-248.

SMEJKAL, V., RAIS, K. Řízení rizik. Praha: Grada Publishing, 2003. 360 s.

ŠEDIVÝ, M., MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2707-3.

VEBER, J. a kol.. Management. Praha: Management Press, 2003, ISBN: 80-7261-029-5.

VODÁČEK, L., VODÁČKOVÁ O. Management - Teorie a praxe 80. a 90. let. Praha 1994: Management Press, ISBN: 80-85603-55-1.

VOSTROVSKÝ, V., ŠTŮSEK, J. Strategické plánování neziskových organizací v podmínkách znalostní společnosti. Praha: Agnes, 2008. ISBN: 978-80-903696-5-8.

VYAKARNAM, S., LEPPARD, W. Plánováni podnikatelských strategií. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN: 80-7169-533-5.

WARD, M. 50 základních manažerských technik. Praha: ManagementPress, 1998. ISBN: 80-85943-59-X.

WEIHRICH, H., KOONTZ, H. Management. Praha: Victoria Publishing 1993, ISBN: 80-85605-45-7.

WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN: 80-71695-42-4.

WRIGHT, P. M., NOE, R. A. Management of Organizations. Irwin/McGaw-Hill 1996, ISBN: 0-256-17472-5.

Zákon č.83/1990 Sb. o sdružování občanů. Praha: SEVT, 1990.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce je koncipována jako komplexní návrh strategického plánu pro Asociaci hráčů ledního hokeje vytvořený na základě důkladné analýzy prostředí. V první části práce teoreticky vymezuje pojem a jednotlivé fáze strategického plánování. Dále se pak věnuje analýze prostředí českého ledního hokeje a na základě výsledků této analýzy i konkrétnímu návrhu strategického plánu pro Asociaci hráčů ledního hokeje.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis outlines an example of the overall Ice Hockey Players' Association strategic plan project based on the results of used analyses. The first part of the work defines the term and stages of strategic planning. The next part deals with the description of the Czech ice hockey environment and detailed suggestions for the Ice Hockey Players' Association strategic plan based on the results of used analyses.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK