Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komparativní studie marketingové komunikace Mercedes-Benz a BMW na českém trhu v letech 2006-2009
Název práce v češtině: Komparativní studie marketingové komunikace Mercedes-Benz a
BMW na českém trhu v letech 2006-2009
Název v anglickém jazyce: Comparative study of marketing communication of Mercedes-Benz and
BMW on the Czech market in 2006-2009
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Ladislav Kopecký
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.05.2009
Datum zadání: 21.05.2009
Datum a čas obhajoby: 14.06.2010 00:00
Místo konání obhajoby: IKSŽ Smetanovo nábř.
Datum odevzdání elektronické podoby:16.02.2011
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2010
Oponenti: Mgr. Daniel Köppl
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK