Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový plán Sporthotelu a přilehlých sportovišť v Kostelci nad Černými lesy
Název práce v češtině: Marketingový plán Sporthotelu a přilehlých sportovišť v Kostelci nad Černými lesy
Název v anglickém jazyce: Marketing plan of Sporthotel and the nearest sport facilities in Kostelec nad Černými lesy
Klíčová slova: marketingový plán, občanské sdružení, management tělovýchovné jednoty, marketingový mix
Klíčová slova anglicky: marketing planning and plan, civic association, management of sports club, marketing mix
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.05.2010
Datum zadání: 24.03.2011
Datum a čas obhajoby: 11.05.2011 08:50
Místo konání obhajoby: FTVS UK, U11
Datum odevzdání elektronické podoby:10.04.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:13.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 11.05.2011
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán pro Sporthotel v Kostelci nad Černými lesy. Podkladem pro marketingový plán bude situační analýza, která řeší obsazenost sportovišť, současnou nabídku pro klienty a úroveň konkurence v okolí. Část situační analýzy je věnovaná i managementu tělovýchovných jednot, které areál provozují. Marketingový plán obsahuje nabídku služeb, propagační strategii a finanční plán fungování Sporthotelu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main aim of my bachelor´s thesis is to create a marketing plan for Sporthotel in Kostelec nad Černými lesy. The basis of my marketing plan is the situation analysis, which deals with availability of sports facilities, current offer for customers and quality of similar sports facilities in the neighbourhood. A part of the thesis deals with management of sports clubs, which manage the sports grounds. Marketing plan includes offer of services, promotional strategy and financial budget of Sporthotel for following years.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK