Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spokojenost a rozvoj sponzoringu v českém freeskiingu
Název práce v češtině: Spokojenost a rozvoj sponzoringu v českém freeskiingu
Název v anglickém jazyce: Satisfaction and Development of Sponsorship in Czech Freeskiing
Klíčová slova: Freeskiing, sponzoring, požadavky
Klíčová slova anglicky: Freeskiing, sponsoring, requirements
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.05.2010
Datum zadání: 11.04.2011
Datum a čas obhajoby: 10.05.2011 00:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, U11
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2011
Datum proběhlé obhajoby: 10.05.2011
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Abstrakt

Cíle práce: Hlavním cílem této práce je shrnout podmínky pro sponzorování freeskiingu, zjistit co sponzoři očekávají od jezdců k získání a udržení sponzoringu, a také jakou podporu očekávají jezdci od svého sponzora a co všechno jsou ochotni pro to udělat a obětovat. Dalším cílem je analýza celkového rozvoje a počtu firem pohybujících se ve freeskiingu.

Metoda: Potřebná data byla získána pomocí dotazníků, které byly elektronickou podobou zaslány všem sponzorovaným jezdcům věnující se newschool freeskiingu. Obdobné dotazníky byly také zaslány všem týmovým manažerům firem či distributorům, kteří sponzoring poskytují.

Výsledky: Jezdci i sponzoři jsou se sponzoringem poměrně spokojeni, ovšem k dokonalé spolupráci je ještě třeba odstranit poměrně závažné chyby a nedostatky. Po zlepšení komunikační stránky by se situace jistě o mnoho zlepšila.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Abstract
The Aim: The main aim of this work is to give a summary of conditions for freeskiing sponsoring, to find out what the sponsors expect from riders to achieve and keep up sponsoring, also what kind of support riders expect from their sponsor and what they are able to do for it. Analyses of general development and the number of companies participating in freeskiing is another aim of this work.

The Method: The necessary facts was get from question-form sent through the internet to the all sponsored new-school freeskiing riders. The similar question-forms were sent to the team managers of the sponsoring companies or distributors.

The Results: Both riders and sponsors are fairly satisfied with sponsoring, but it is necessary to avoid relatively major mistakes and defects for the perfect cooperation. If the communication side was better, the situation would be surely much better too.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK