Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Aplikace umělé inteligence v prostředí počítačové hry
Název práce v češtině: Aplikace umělé inteligence v prostředí počítačové hry
Název v anglickém jazyce: Artificial Intelligence in an Environment of a Computer Game
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 07.12.2009
Datum zadání: 07.12.2009
Datum potvrzení stud. oddělením: 06.06.2011
Datum a čas obhajoby: 20.06.2011 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:02.06.2011
Datum odevzdání tištěné podoby:02.06.2011
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2011
Oponenti: doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit originální akční počítačovou hru pro jednoho a více hráčů v Microsoft XNA Game Studiu. Ve hře se střetávají dva týmy postav - kouzelníků - ovládané buď hráči nebo umělou inteligencí, které se v aréně podobné fotbalovému hřišti snaží pomocí svých magických triků dát gól míčem z čisté energie. Kromě akční části hry, hra obsahuje prvky RPG (roleplaying game). Konkrétně hráč má možnost výběru schopností a nastavení základních atributů své postavy rozdělením pevně přidělených bodů. Hra obsahuje fyzikální výpočty a systém pro vkládání modulů s umělou inteligencí.
Seznam odborné literatury
[1] Steve Rabin: AI Game Programming Wisdoms, Charles River Media, 2002

[2] Mat Buckland: Programming Game AI by Example, Jones & Bartlett Publishers, 2004

[3] MSDN Library, msdn.microsoft.com/library
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK