![]() | Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium. Kromě omezení funkcionality související s napojením na WhoIs nebude ve většině případů možné odevzdávání závěrečných prací. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení. |
Marketingový výzkum cílů firem sponzorujících lední hokej v České republice
Název práce v češtině: | Marketingový výzkum cílů firem sponzorujících lední hokej v České republice |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing research of goals of corporates providing sponsorship for ice hockey clubs in the Czech Republic |
Akademický rok vypsání: | 2007/2008 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 26.08.2008 |
Datum zadání: | 26.08.2008 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2009 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 28.08.2009 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 28.08.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2009 |
Oponenti: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem marketingových a komunikačních cílů, které podněcují formy k tomu, aby sponzorovaly sport. Předmětem práce je marketingový výzkum firem-obchodních partnerů tří hokejových klubů HC Sparta Praha, HC Slavia Praha a MC Moeller Pardubice a jejich důvodů, proč si vybraly pro sponzorskou činnost sport a specificky lední hokej. Práce bude hledat závislost mezi velikostí firem a marketingovými cíli, které chtějí naplnit prostřednictívm sponzorské činnosti. Vlastním přínosem práce budou doporučení pro sportovní organizace, která by jim měla napomoci zdokonalit nabídku pro budoucí partnery jejich sportu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This thesis deals with the survey of marketing and communication objectives, that encourage companies to sponsor sport. The concept is marketing research of companies ? business partners of three ice-hockey clubs HC Sparta Praha, HC Slavia Praha and MC Moeller Pardubice and their reasons, why they have chosen sport for sponsorship and specifically ice-hockey. The thesis will search for relation between size of the companies and marketing objectives, that are supposed to be completed through sponsorship. The contribution of this thesis will be recommendations for sport organizations, that could help them to improve offer for future partners of their sport. |