Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium. Kromě omezení funkcionality související s napojením na WhoIs nebude ve většině případů možné odevzdávání závěrečných prací. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení.
Marketingový výzkum cílů firem sponzorujících lední hokej v České republice
Název práce v češtině: Marketingový výzkum cílů firem sponzorujících lední hokej v České republice
Název v anglickém jazyce: Marketing research of goals of corporates providing
sponsorship for ice hockey clubs in the Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 26.08.2008
Datum zadání: 26.08.2008
Datum a čas obhajoby: 10.09.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:28.08.2009
Datum odevzdání tištěné podoby:28.08.2009
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2009
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem marketingových a komunikačních cílů, které podněcují formy k tomu, aby sponzorovaly sport. Předmětem práce je marketingový výzkum firem-obchodních partnerů tří hokejových klubů HC Sparta Praha, HC Slavia Praha a MC Moeller Pardubice a jejich důvodů, proč si vybraly pro sponzorskou činnost sport a specificky lední hokej. Práce bude hledat závislost mezi velikostí firem a marketingovými cíli, které chtějí naplnit prostřednictívm sponzorské činnosti. Vlastním přínosem práce budou doporučení pro sportovní organizace, která by jim měla napomoci zdokonalit nabídku pro budoucí partnery jejich sportu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis deals with the survey of marketing and communication objectives, that encourage companies to sponsor sport. The concept is marketing research of companies ? business partners of three ice-hockey clubs HC Sparta Praha, HC Slavia Praha and MC Moeller Pardubice and their reasons, why they have chosen sport for sponsorship and specifically ice-hockey. The thesis will search for relation between size of the companies and marketing objectives, that are supposed to be completed through sponsorship. The contribution of this thesis will be recommendations for sport organizations, that could help them to improve offer for future partners of their sport.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK