Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Společenská reflexe popularity sportu ve vysílání televizních stanic na území ČR
Název práce v češtině: Společenská reflexe popularity sportu ve vysílání televizních stanic na území ČR
Název v anglickém jazyce: Social reflection of popularity of sport in the TV broadcasting in the Czech republic
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 29.04.2009
Datum zadání: 02.11.2009
Datum a čas obhajoby: 06.05.2010 10:40
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2010
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2010
Datum proběhlé obhajoby: 06.05.2010
Oponenti: Mgr. Ondřej Pecha, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem bakalářské práce je reflexe popularity sportu ve vysílání televizních stanic na území ČR, která je analyzována marketingovým výzkumem pravidelných sportovních zpráv na TV stanicích ČT1, NOVA, PRIMA. Dále pak předmětem analýzy bude stopáž věnovaná jednotlivým sportům u stanic ČT4 sport a NOVA sport, stopáže sportovních akcí a dotazník o popularitě sportu u české veřejnosti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Goal of bachelor work is reflection of sport popularity on TV broadasting in Czech republic, that it will be analyzed through the marketing research of sport news on channels ČT1, NOVA, PRIMA. Then the research will be focused on footage of sports of channels ČT4 and NOVA sport, footage of sport events and questionaire about sport popularity in the Czech republic.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK