Red Dragon
Název práce v češtině: | Red Dragon |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Red Dragon |
Akademický rok vypsání: | 2008/2009 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Středisko informatické sítě a laboratoří (32-SISAL) |
Vedoucí / školitel: | Dan Lukeš |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 01.04.2009 |
Datum zadání: | 01.04.2009 |
Datum a čas obhajoby: | 15.09.2009 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.09.2009 |
Datum proběhlé obhajoby: | 15.09.2009 |
Oponenti: | RNDr. Vojtěch Jákl |
Zásady pro vypracování |
Naprogramovat tahovou strategii hry "Red Dragon" určenou pro skupinu vzájemně soupeřících lidských hráčů. Hráči se k hernímu serveru budou připojovat přes internet s pomocí WWW prohlížeče s nainstalovaným flash playerem. Systém musí správně reagovat na situace, když s hráčem ztratí spojení (tj. server musí mít uloženou stavovou informaci tak, aby po obnovení spojení hráč pokračoval z toho stavu, ve kterém byl, když došlo k přerušení spojení). Server Red Dragon má být naprogramován v Delphi nad vhodnou databází (např. Firebird). Flashový klient má být naprogramován ve Flexu.
|
Seznam odborné literatury |
Flex 3.3 Language Reference (http://livedocs.adobe.com/flex/3/langref/index.html)
|