Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium. Kromě omezení funkcionality související s napojením na WhoIs nebude ve většině případů možné odevzdávání závěrečných prací. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení.
Finanční podpora a marketingové využití týmů mládeže fotbalového klubu SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Název práce v češtině: Finanční podpora a marketingové využití týmů mládeže fotbalového klubu SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Název v anglickém jazyce: Financial support and marketing utilization of SK Slavia Praha - fotbal a.s. football club´s youth teams
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 23.03.2009
Datum zadání: 03.11.2009
Datum a čas obhajoby: 06.05.2010 09:40
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2010
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2010
Datum proběhlé obhajoby: 06.05.2010
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem této bakalářské práce je analyzovat dosavadní způsob financování a využití marketingových možností týmů mládeže fotbalového klubu SK Slavia Praha - fotbal a.s. Na základě této analýzy je vytvořen návrh na zvýšení finančních prostředků přicházejících do mládežnických týmů, zlepšení využití marketingových příležitostí a vytvoření obchodní nabídky pro potenciálního sponzora mládeže.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of bachelor thesis is to analyse present financing process and taking marketing advantages of youth academy of football club SK Slavia Prague. Based on this analysis is drew up a project on increasing financial resources flowing to youth academy, to make better marketing utilization and to constitute a sponzorship contract with a potential sponsor of youth academy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK