Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum pozice značky Adidas na trhu České republiky
Název práce v češtině: Marketingový výzkum pozice značky Adidas na trhu České republiky
Název v anglickém jazyce: Marketing research of brand Adidas on the market of the Czech Republic
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.09.2008
Datum zadání: 24.09.2008
Datum a čas obhajoby: 15.09.2009 13:00
Datum odevzdání elektronické podoby:05.09.2009
Datum odevzdání tištěné podoby:05.09.2009
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2009
Oponenti: Ing. Dita Strašáková
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce je provedení marketingového výzkumu image značky Adidas, zabývající se výrobou a prodejem sportovních produktů na vybraném vzorku populace České republiky.Ve výzkumu byla využita metoda osobního dotazování.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The objective of thesis is execute the marketing research of Adidas brand, who is producer of sports goods, wthin the choosen population sample of the Czech republic. The method of face-to face asking was used in the research.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK