Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Podpora marketingu a uživatelských preferencí v internetovém obchodě
Název práce v češtině: Podpora marketingu a uživatelských preferencí v internetovém obchodě
Název v anglickém jazyce: Support for marketing and user preferences in e-commerce
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Vedoucí / školitel: RNDr. David Bednárek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.04.2009
Datum zadání: 28.04.2009
Datum a čas obhajoby: 24.05.2010 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:24.05.2010
Datum proběhlé obhajoby: 24.05.2010
Oponenti: Mgr. Jan Dědek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Analyzovat existujíci řešení internetových obchodů na bázi open-source i klientských částí komerčních řešení. Navrhnout architekturu internetového obchodu s ohledem na nástroje internetového marketingu, jak z hlediska poskytování informací obchodníkům, tak pro zlepšení použitelnosti pro zákazníky (preference zákazníka při opakované návštěvě, vazby atributů výrobků, hledání příbuzných výrobků). Na základě této analýzy a návrhu pak vytvořit pilotní aplikaci - internetový obchod ve vybrané oblasti komodit.
Seznam odborné literatury
Yu, Tai-Kuei, Wu, Guey-Sen, Determinants of Internet Shopping Behavior: An Application of Reasoned Behaviour Theory, International Journal of Management, Dec 2007, Idea Group Pub., Hershey, Pa., ISSN 1750-385X

Lee, Seunghwa, Lee, Eunseok: A Collective User Preference Management System for U-Commerce,
Lecture Notes in Computer Science 4773, Springer Verlag, 2007, ISBN 978-3-540-75475-6

Lazzerini, B., Marcelloni, F.: A Hierarchical Fuzzy Clustering-based System to Create User Profiles, Soft Computing - A Fusion of Foundations, Methodologies and Applications, Volume 11, Number 2, Springer Verlag, 2007, ISSN 1432-7643
Předběžná náplň práce
Analýza existujícich řešení internetových obchodů na bázi open-source i klientských částí komerčních řešení. Návrh architektury internetového obchodu s ohledem na nástroje internetového marketingu, jak z hlediska poskytování informací obchodníkům, tak pro zlepšení použitelnosti pro zákazníky (preference zákazníka při opakované návštěvě, vazby atributů výrobků, hledání příbuzných výrobků). Pilotní aplikace - internetový obchod ve vybrané oblasti komodit.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Analysis of existing internet shopping solutions in both the open-source and commercial areas. Architectural design of an e-shop with respect to the internet marketing tools in both the resellers' and clients' aspects (client preferences, item attribute relationship, related goods). Experimental implementation of an e-shop in selected area.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK