Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
ACT-R v projektu Pogamut
Název práce v jazyce práce (slovenština): ACT-R v projektu Pogamut
Název práce v češtině: ACT-R v Pogamute
Název v anglickém jazyce: ACT-R in Pogamut
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 20.10.2008
Datum zadání: 20.10.2008
Datum a čas obhajoby: 15.09.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:15.09.2009
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2009
Oponenti: RNDr. Petr Hoffmann, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Jeho součástí je i knihovna usnadňující programování chování agentů. Cílem práce je integrovat s touto knihovnou kognitivní architekturu ACT-R, naimplementovat ukázkového agenta a provést základní měření týkající se rychlosti agenta.
Seznam odborné literatury
Dokumentace projektu Pogamut

Anderson JR, 2007: How Can the Human Mind Occur in the Physical Universe? (Oxford Series on Cognitive Models and Architectures)

AI Game Programming Wisdom serie
Předběžná náplň práce
Pogamut 2 je IDE pro programování chování agentů ve 3D prostředí hry Unreal Tournament. Jeho součástí je i knihovna usnadňující programování chování agentů. Cílem práce je integrovat s touto knihovnou kognitivní architekturu ACT-R, naimplementovat ukázkového agenta a provést základní měření týkající se rychlosti agenta.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK