Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Návrh sponzorské činnosti Škoda auto na léta 2009 - 2012
Název práce v češtině: Návrh sponzorské činnosti Škoda auto na léta 2009 - 2012
Název v anglickém jazyce: Sportsponsorship suggestions for Škoda Auto in the time period 2009-2012
Akademický rok vypsání: 2008/2009
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 08.04.2007
Datum zadání: 08.04.2007
Datum a čas obhajoby: 07.05.2009 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2009
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2009
Datum proběhlé obhajoby: 07.05.2009
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce analyzuje sponzorské projekty ve vztahu k obchodní strategii Škoda Auto do r. 2008 a navrhuje další strategie v oblasti sportovního sponzoringu na léta 2009 - 2012. Nové strategie vycházejí z výsledků SWOT analýzy, která je zaměřena na hlavní sponzorské projekty Škoda Auto - Mistrovství světa v ledním hokeji, Tour de France a Mistrovství světa ve florbale.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis analyses the sportsponsorship projects in relation to the bussiness strategy of the Škoda Auto company by the year 2008 and suggests additional strategies in the area of sports sponsoring for timeperiod 2009-2012. New strategies arise from the results of the SWOT analysis, which is intent on the main sportsponsorship projects of the Škoda Auto company - the Ice Hockey World Championship, the Tour de France and the Floorball World Championship.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK