Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Point-based editor
Název práce v češtině: Point-based editor
Název v anglickém jazyce: Point-based editor
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Josef Pelikán
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.06.2008
Datum zadání: 21.06.2008
Datum a čas obhajoby: 09.09.2008 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:09.09.2008
Datum odevzdání tištěné podoby:09.09.2008
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2008
Oponenti: RNDr. Jan Horáček, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Goal of this thesis is to implement interactive 3D editor able to work with unorganized point-clouds.
Nontraditional graphics primitive needs nontraditional editing tools, author should propose and implement
several instruments and verify their behavior in real editing tasks.

Particular problems to be solved: efficient data representation and persistence, normal vector
computation, dynamic level-of-detail, isotropic point density, etc.

The application should be well commented and documented - according to MFF UK conventions.
Seznam odborné literatury
1. Markus Gross, Hanspeter Pfister: Point-based Graphics, Morgan Kauffman, 2007

2. OpenGL ARB: OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL,
Addison-Wesley Pub Co.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK