Management a marketing extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha
Název práce v češtině: | Management a marketing extraligového volejbalového klubu PVK Olymp Praha |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing of extraleague volleyball club PVK Olymp Prague |
Akademický rok vypsání: | 2007/2008 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Petr Malecha |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 15.04.2006 |
Datum zadání: | 15.04.2006 |
Datum a čas obhajoby: | 30.04.2008 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.04.2008 |
Datum proběhlé obhajoby: | 30.04.2008 |
Oponenti: | Ing. Miroslava Navrátilová |
Předběžná náplň práce |
Cíle práce:
Vytvořit návrh marketingové strategie s ohledem na sponzoring a partnery klubu. Metodika: Interview s vedením klubu, SWOT analýza, STEP analýza. Výsledky: Vytvoření nabídkových listů a sponzorských balíčků vhodných pro sponzorování volejbalového klubu PVK Olymp Praha. Klíčová slova: Marketing, marketing sportovního klubu, propagace, sponzorování, reklama, nabídkové listy, sponzorský balíček. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Objectives of the Thesis:
Creation of new marketing strategy based on cooperation with sponsors and partners of the club. Methods: Interview with the president of the club, SWOT analysis, STEP analysis. Results: Creation of new proposal lists and sponsorship packets acceptable for sponsorship of volleyball club PVK Olymp Praha. Key words: Marketing, marketing of sport club, promotion, sponsorship, advertising, proposal lists for sponsors, sponsorship packet. |