Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Ve čtvrtek dne 4. září 2025 v době od 20:00 do 22:00 dojde k odstávce webového prostředí a databáze systému WhoIs. Odstávka systému WhoIs se dotkne též systému IS Studium, zejména nebude možné odevzdávání závěrečných prací. Zápisy do předmětů by neměly být jakkoliv ovlivněny. Omlouváme se za komplikace a děkujeme všem, kterých se odstávka jakkoliv dotkne, za pochopení.
Marketingová koncepce hokejového klubu HC ZNOJEMŠTÍ ORLI
Název práce v češtině: Marketingová koncepce hokejového klubu HC ZNOJEMŠTÍ ORLI
Název v anglickém jazyce: A marketing concept for the Znojemští Orli Ice-hockey Club
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: Ing. Petr Malecha
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 15.04.2006
Datum zadání: 15.04.2006
Datum a čas obhajoby: 28.04.2008 09:30
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2008
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2008
Datum proběhlé obhajoby: 28.04.2008
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cíle práce: Navrhnutí nových postupů, akcí a možností v oblasti sponzoringu a propagace klubu.
Metoda: Klub byl analyzován pomocí metody SWOT, popisné a komparativní analýzy.
Výsledky: Nové možnosti a alternativy propagace klubu, které je možné realizovat.
Klíčová slova: Marketing, reklama, propagace, sponzoring, public relations.

Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou činnost hokejového klubu HC Znojemští Orli a jejím cílem je navrhnout změny pro zefektivnění v oblasti propagace.
V teoretické části je pozornost věnována základním pojmům marketingu, především pak marketingové komunikace, sponzorství a reklamě v rámci sportu.
V praktické části jsou získané poznatky aplikovány a uvedeny jako nové návrhy marketingové koncepce klubu. Je zde uvedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí klubu, která odhaluje přednosti a nedostatky klubu a jeho možné příležitosti a ohrožení, dále návrh reklamních a propagačních akcí, rozšíření spolupráce s partnery klubu a fanoušky a návrh potenciálních partnerů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Dissertation title: A marketing koncept for the Znojemští Orli Ice-hockey Club.
Dissertation aims: To suggest new directions, procedures, possibilities and opportunities to take in terms of sponsoring and promotion.
Method: The ice-hockey club has been analysed by means of the SWOT method, descriptive and comparative analysis.
Results: New possibilities and alternatives how to promote the club, feasible and easy to carry out.
Key words: Marketing, advertising, promotion, sponsoring, public relations.

This dissertation is mainly focused on marketing activities of the Znojemští Orli Ice-hockey Club. The aim hereof is to suggest and to propose some substantial changes in order to make promotion of the club more effective.
In the theoretical part I have dealt with basic terms and definitions related to marketing, particularly marketing communication, sponsoring and advertising in the field of sports.
In the practical part, all knowledge gained from the previous part is adapted and applied as new suggestions in marketing concept of the club. There is mentioned analysis of inside and outside entourage of club, which show some substantial strenghts and weaknesses of the club and some possible opportunities and threats. I have put forth some advertising and promotion events and activities, some ways have to enhance co-operation with club partners and fans and methods by which the club could gain more potential partners.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK