Autorka se ve své práci zabývá všemi typy marketingové komunikace Mistrovství České republiky v lezení na rychlost a obtížnost 2008 ? reklamní kampaní, osobním prodejem, podporou prodeje, publicitou, PR, direct marketingem, ale i sponzorováním. Uvažuje nad optimální kombinací jednotlivých částí komunikačního mixu s ohledem na typ akce, cílové skupiny, cíle propagace a využívá specifik sportovní reklamy. Na základě charakteristiky akce se snaží nalézt co nejvhodnější a nejefektivnější marketingovou komunikaci vedoucí k celkovému úspěchu akce. V závěru také navrhuje způsob měření efektivnosti propagace.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The author deals with all types of marketing communication of the 2008 Championship of the Czech Republic in Climbing - advertising campaign, personal sale, sale promotion, publicity, PR, direct marketing, and also sponsorship. The author considers optimal combination of single part of communication mix as refers to the type of the event, the target group, promotion goals and derives benefits from sports advertising. Based on the event?s characteristics, the optimal and most effective marketing communication leading to the general success of this event, are determined. In the final part the methods of identifying the promotion effectiveness are outlined.