Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový plán pro zařízení služeb ve sportu
Název práce v češtině: Marketingový plán pro zařízení služeb ve sportu
Název v anglickém jazyce: Marketing plan for sport facility providing services
Akademický rok vypsání: 2007/2008
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 11.01.2008
Datum zadání: 15.05.2008
Datum a čas obhajoby: 12.05.2009 10:50
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2009
Datum odevzdání tištěné podoby:15.04.2009
Datum proběhlé obhajoby: 12.05.2009
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro podnikatelský projekt sportovně regeneračního centra v Roztokách u Prahy. Obsahem práce je analýza trhu v regionu Roztoky u Prahy. Je zaměřena na analýzu potenciální poptávky, nabídky a konkurence v dané lokalitě. Na základě analýzy trhu je vytvořen marketingový plán, který zahrnuje specifické pojetí marketingového mixu, dále pak finanční plán, personální rozvahu a řeší provozovnu daného sportovně regeneračního centra.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The theme of my bachelor study is marketing plan for the business project of sport-physiotherapy centre in Roztoky, Prague. The subject of my essay is the analysis of the market in the region of Roztoky, Prague. The work is based on the market analysis to make the marketing plan, which contains specific use of the marketing mix, financial plan, personal plan and gives way to find solution for realization of sport-physiotherapy centre in Roztoky, Prague.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK