Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
3D realtime strategie
Název práce v češtině: 3D realtime strategie
Název v anglickém jazyce: 3D realtime strategy
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 14.11.2006
Datum zadání: 14.11.2006
Zásady pro vypracování
Cílem hry je implementace hry podobná hře Knights And Merchants v 3D prostředí.
Hra bude umožňovat hru více hráčů i hru jednoho hráče proti umělé inteligenci. Umělá inteligence může mít i některá omezení, např. nebude rozšiřovat vesnici, apod.
Seznam odborné literatury
www.msdn.com, Microsoft Corporation, 2006
Frank D. Luna: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0, 2003, ISBN 1-55622-913-5
http://www.mikrogen.kobranet.cz/cz/
http://nehe.gamedev.net/
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The goal of the thesis is an implementation of a game similar to the game "Knights And Merchants" in the 3D environment.
The game supports multiplayer and singleplayer against an artificial intelligence. The artificial intelligence can be slightly crippled, e.g. it will not expand the town, etc.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK