3D realtime strategie
Název práce v češtině: | 3D realtime strategie |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | 3D realtime strategy |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 14.11.2006 |
Datum zadání: | 14.11.2006 |
Zásady pro vypracování |
Cílem hry je implementace hry podobná hře Knights And Merchants v 3D prostředí.
Hra bude umožňovat hru více hráčů i hru jednoho hráče proti umělé inteligenci. Umělá inteligence může mít i některá omezení, např. nebude rozšiřovat vesnici, apod. |
Seznam odborné literatury |
www.msdn.com, Microsoft Corporation, 2006
Frank D. Luna: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0, 2003, ISBN 1-55622-913-5 http://www.mikrogen.kobranet.cz/cz/ http://nehe.gamedev.net/ |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The goal of the thesis is an implementation of a game similar to the game "Knights And Merchants" in the 3D environment.
The game supports multiplayer and singleplayer against an artificial intelligence. The artificial intelligence can be slightly crippled, e.g. it will not expand the town, etc. |