Modelování deformací geometrických objektů
Název práce v češtině: | Modelování deformací geometrických objektů |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Modelling of deformations of geometric objects |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | prof. Dr. Ing. Ivana Kolingerová |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 14.11.2006 |
Datum zadání: | 14.11.2006 |
Datum a čas obhajoby: | 18.09.2007 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.09.2007 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.09.2007 |
Oponenti: | RNDr. Josef Pelikán |
Zásady pro vypracování |
1. Prostudujte současný stav problematiky modelování deformací geometrických objektů reprezentovaných trojúhelníkovým povrchovým modelem vlivem mechanického působení jiného objektu
2. Prostudujte existující programové vybavení pro detekci kolizí, vzniklé v rámci předchozích diplomových prací na pracovišti vedoucí práce 3. Vyberte nebo navrhněte vhodný postup pro konkrétní typy změn a deformací využitrlný v oblasti virtuální reality s důrazem na konzistenci povrchového modelu a rychlost a implementujte jej v prostředí MS Windows 4. Vyzkoušejte metodu na vhodných test. datech, zhodnoťte dosažené výsledky a použitelnost řešení pro konkrétní úlohu z oblasti virtuální reality |
Seznam odborné literatury |
Seznam odborné literatury:
• Jaroslav Matoušek: Detekce kolizí, diplomová práce, Západočeská univerzita, 2005 • Martin Pokorný: Detekce kolizí vhodná pro pohybující se modely v oblasti VR, diplomová práce, Západočeská univerzita, 2006 • Bedřich Beneš a kol.: Granular Material Interactive Manipulation: Touching Sand with Haptic Feedback, WSCG 2006 a další podle pokynů vedoucí DP a podle průběhu prací. |