Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Editor pro IVE - objekty a lokace
Název práce v češtině: Editor pro IVE - objekty a lokace
Název v anglickém jazyce: Editor for project IVE - objects and areas
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 30.10.2006
Datum zadání: 30.10.2006
Datum a čas obhajoby: 24.06.2008 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:24.06.2008
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2008
Oponenti: RNDr. Tomáš Poch, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
IVE je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Student vytvoří část editoru pro tento projekt. Cílem tvorby editoru je zpřístupnit IVE pro potřeby výuky algoritmů pro řízení virtuálních postav.
Druhou část vytvoří student Martin Juhász.
Editor obecně bude umožňovat:
- editovat objekty, lokace, procesy a řídící systémy virtuálních postav (tzv. génie).
- ukládat a načítat data ve formátu IVE (xml, java)
- poskytovat repository pro objekty a procesy

Pan Vorba bude zodpovědný za jádro editoru, části pro editování objektů a lokací a za repository objektů.
Součástí práce je i rešerše z oblasti nástrojů pro prototypování algoritmů pro řízení virtuálních postav v počítačových hrách a výukových aplikacích.
Seznam odborné literatury
Brom, C., Lukavský, J., Šerý, O., Poch, T., Šafrata, P.: Affordances and level-of-detail AI for virtual humans. In: Proceedings of Game Set and Match 2, The Netherlands, Delft (2006)

Dokumentace projektu IVE

Bída, M., Burket, O., Brom, C., Gemrot, J.: Pogamut - Platforma pro prototypování botů v Unreal Tournamentu In: Jozef Kelemen, Vladimír Kvasnička (eds.): Sborník příspěvků z konference Kognice a umělý život, Slezská Universita v Opavě, Třešť (2006) 67-74 (in Czech)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK