Editor pro IVE - objekty a lokace
Název práce v češtině: | Editor pro IVE - objekty a lokace |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Editor for project IVE - objects and areas |
Akademický rok vypsání: | 2006/2007 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 30.10.2006 |
Datum zadání: | 30.10.2006 |
Datum a čas obhajoby: | 24.06.2008 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.06.2008 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.06.2008 |
Oponenti: | RNDr. Tomáš Poch, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
IVE je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Student vytvoří část editoru pro tento projekt. Cílem tvorby editoru je zpřístupnit IVE pro potřeby výuky algoritmů pro řízení virtuálních postav.
Druhou část vytvoří student Martin Juhász. Editor obecně bude umožňovat: - editovat objekty, lokace, procesy a řídící systémy virtuálních postav (tzv. génie). - ukládat a načítat data ve formátu IVE (xml, java) - poskytovat repository pro objekty a procesy Pan Vorba bude zodpovědný za jádro editoru, části pro editování objektů a lokací a za repository objektů. Součástí práce je i rešerše z oblasti nástrojů pro prototypování algoritmů pro řízení virtuálních postav v počítačových hrách a výukových aplikacích. |
Seznam odborné literatury |
Brom, C., Lukavský, J., Šerý, O., Poch, T., Šafrata, P.: Affordances and level-of-detail AI for virtual humans. In: Proceedings of Game Set and Match 2, The Netherlands, Delft (2006)
Dokumentace projektu IVE Bída, M., Burket, O., Brom, C., Gemrot, J.: Pogamut - Platforma pro prototypování botů v Unreal Tournamentu In: Jozef Kelemen, Vladimír Kvasnička (eds.): Sborník příspěvků z konference Kognice a umělý život, Slezská Universita v Opavě, Třešť (2006) 67-74 (in Czech) |