Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Systém pro navrhování RPG her
Název práce v češtině: Systém pro navrhování RPG her
Název v anglickém jazyce: RPG-games develpment kit
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. František Mráz, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 11.11.2005
Datum zadání: 11.11.2005
Zásady pro vypracování
Cieľom práce je implementovať systém na návrh RPG hier. Súčasťou systému bude editor umožňujúci navrhovať takého hry a interpret, ktorý umožní hranie vytvorenej hry. Princíp hier bude myšlienkovo vychádzať z konzolových RPG her (typu Final Fantasy 7 a 8). Editor by nemal byť príliš zložitý, aby umožnil návrh hry jedným človekom. Tomu budú zodpovedať aj obmedzené grafické možnosti, ale systém musí podporovať hranie v trojrozmernom priestore. Na návrh grafických prvkov sa využije externý program. Riadenie hry bude programované vo vhodnom skriptovacom jazyku.

Seznam odborné literatury
Samuel J. Partington and I, The Behavior Oriented Design of an Unreal Tournament Character. To be presented at Intelligent Virtual Agents 2005.
http://www.cs.bath.ac.uk/~jjb/ftp/iva05sam.pdf

Chris "Dwarfsoft" Bennett: The future of RPG's.
http://www.gamedev.net/reference/articles/frpg/site/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK