Systém pro navrhování RPG her
Název práce v češtině: | Systém pro navrhování RPG her |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | RPG-games develpment kit |
Akademický rok vypsání: | 2005/2006 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. František Mráz, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 11.11.2005 |
Datum zadání: | 11.11.2005 |
Zásady pro vypracování |
Cieľom práce je implementovať systém na návrh RPG hier. Súčasťou systému bude editor umožňujúci navrhovať takého hry a interpret, ktorý umožní hranie vytvorenej hry. Princíp hier bude myšlienkovo vychádzať z konzolových RPG her (typu Final Fantasy 7 a 8). Editor by nemal byť príliš zložitý, aby umožnil návrh hry jedným človekom. Tomu budú zodpovedať aj obmedzené grafické možnosti, ale systém musí podporovať hranie v trojrozmernom priestore. Na návrh grafických prvkov sa využije externý program. Riadenie hry bude programované vo vhodnom skriptovacom jazyku.
|
Seznam odborné literatury |
Samuel J. Partington and I, The Behavior Oriented Design of an Unreal Tournament Character. To be presented at Intelligent Virtual Agents 2005.
http://www.cs.bath.ac.uk/~jjb/ftp/iva05sam.pdf Chris "Dwarfsoft" Bennett: The future of RPG's. http://www.gamedev.net/reference/articles/frpg/site/ |