Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Strategie v real-time týmových hrách
Název práce v češtině: Strategie v real-time týmových hrách
Název v anglickém jazyce: Strategy in real-time team games
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. David Kronus, Ph.D.
Řešitel:
Zásady pro vypracování
Cílem práce bude návrh vhodného popisu strategie pro týmové hry typu fotbal nebo hokej a implementace komponenty, která na základě tohoto popisu bude ovládat celý tým, případně bude řídit spoluhráče lidského hráče. Popis by měl umožňovat specifikaci strategie jednotlivých hráčů při hře a v případě standardních situací. Hráči budou mít různé vlastnosti a schopnosti.
Z programátorského hlediska by se řešitel mohl částečně nechat inspirovat architekturou RoboCup serveru (http://sserver.sf.net) a klientského přístupu k němu, aby bylo případně v budoucnu možné použití výslednou komponentu v rámci RoboCup klienta.
Ukázkou použití strategií bude futsal - sálový fotbal, plně funkční hra s možností hraní po síti. K vytvoření grafického rozhraní bude použita knihovna SDL, ovšem důraz bude kladen na hratelnost futsalu.
Programovacím jazykem celé práce bude C++ na platformě Win32.
Seznam odborné literatury
1) Chen M., et al.: RoboCup Soccer Server - User's Manual, http://sserver.sf.net/docs/manual.ps

2) SDL Documentation, www.libsdl.org
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK