Strategie v real-time týmových hrách
Název práce v češtině: | Strategie v real-time týmových hrách |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Strategy in real-time team games |
Akademický rok vypsání: | 2005/2006 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. David Kronus, Ph.D. |
Řešitel: |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce bude návrh vhodného popisu strategie pro týmové hry typu fotbal nebo hokej a implementace komponenty, která na základě tohoto popisu bude ovládat celý tým, případně bude řídit spoluhráče lidského hráče. Popis by měl umožňovat specifikaci strategie jednotlivých hráčů při hře a v případě standardních situací. Hráči budou mít různé vlastnosti a schopnosti.
Z programátorského hlediska by se řešitel mohl částečně nechat inspirovat architekturou RoboCup serveru (http://sserver.sf.net) a klientského přístupu k němu, aby bylo případně v budoucnu možné použití výslednou komponentu v rámci RoboCup klienta. Ukázkou použití strategií bude futsal - sálový fotbal, plně funkční hra s možností hraní po síti. K vytvoření grafického rozhraní bude použita knihovna SDL, ovšem důraz bude kladen na hratelnost futsalu. Programovacím jazykem celé práce bude C++ na platformě Win32. |
Seznam odborné literatury |
1) Chen M., et al.: RoboCup Soccer Server - User's Manual, http://sserver.sf.net/docs/manual.ps
2) SDL Documentation, www.libsdl.org |