Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Trénovací program na mariáš
Název práce v češtině: Trénovací program na mariáš
Název v anglickém jazyce: Mariáš Trainer
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Petr Pudlák, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 10.11.2005
Datum zadání: 10.11.2005
Datum a čas obhajoby: 10.09.2007 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:10.09.2007
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2007
Oponenti: Mgr. Vladan Majerech, Dr.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Seznamte se s pravidly hry [2] a prostudujte relevantní partie [1] a [3] týkající se algoritmů umělé inteligence.
Vytvořte program v jazyce Java, umožňující hrát trénovací partie mariáše proti počítači. Součástí programu je grafické uživatelské rozhraní a algoritmus pro umělé hráče. Dále program bude obsahovat rozhraní, pomocí kterého bude možné pořádat automatické turnaje různých umělých hráčů mezi sebou.
Seznam odborné literatury
[1] Stuart Russell, Peter Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach (Second Edition)
http://aima.cs.berkeley.edu/

[2] Slavomír Ravik: Mariáš

[3] V. Mařík, O. Štěpánková, J. Lažanský a kol.: Umělá Inteligence (1), (2), (3)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK