Trénovací program na mariáš
Název práce v češtině: | Trénovací program na mariáš |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Mariáš Trainer |
Akademický rok vypsání: | 2005/2006 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Petr Pudlák, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 10.11.2005 |
Datum zadání: | 10.11.2005 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2007 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.09.2007 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2007 |
Oponenti: | Mgr. Vladan Majerech, Dr. |
Zásady pro vypracování |
Seznamte se s pravidly hry [2] a prostudujte relevantní partie [1] a [3] týkající se algoritmů umělé inteligence.
Vytvořte program v jazyce Java, umožňující hrát trénovací partie mariáše proti počítači. Součástí programu je grafické uživatelské rozhraní a algoritmus pro umělé hráče. Dále program bude obsahovat rozhraní, pomocí kterého bude možné pořádat automatické turnaje různých umělých hráčů mezi sebou. |
Seznam odborné literatury |
[1] Stuart Russell, Peter Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach (Second Edition)
http://aima.cs.berkeley.edu/ [2] Slavomír Ravik: Mariáš [3] V. Mařík, O. Štěpánková, J. Lažanský a kol.: Umělá Inteligence (1), (2), (3) |