Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Jazyk pro řízení 2D her
Název práce v češtině: Jazyk pro řízení 2D her
Název v anglickém jazyce: A controlling language for 2D games
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Vedoucí / školitel: RNDr. David Bednárek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 07.11.2005
Datum zadání: 07.11.2005
Datum a čas obhajoby: 18.09.2007 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.09.2007
Datum proběhlé obhajoby: 18.09.2007
Oponenti: Mgr. Martin Děcký, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Navrhnout jazyk pro řízení tahových i real-time her s logickými či simulačními prvky ve dvourozměrném prostředí. Implementovat překladač jazyka do zvoleného mezikódu a do jazyka C++. Výchozím prostředím pro nasazení jazyka bude systém Krkal vytvořený stejnojmenným projektem.
Seznam odborné literatury
- Krkal, Softwarový projekt, MFF UK Praha, 2004, http://www.volny.cz/m.d./krkal.html
- Mak, Writing compilers and interpreters, John Wiley & Sons, 1996
- Nierstrasz O., "A Tour of Hybrid: A Language for Programming with Active Objects", in "Advances in Object-Oriented Software Engineering", Prentice Hall, pp167-182, 1992 http://citeseer.csail.mit.edu/nierstrasz92tour.html
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK