Jazyk pro řízení 2D her
Název práce v češtině: | Jazyk pro řízení 2D her |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | A controlling language for 2D games |
Akademický rok vypsání: | 2005/2006 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. David Bednárek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 07.11.2005 |
Datum zadání: | 07.11.2005 |
Datum a čas obhajoby: | 18.09.2007 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.09.2007 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.09.2007 |
Oponenti: | Mgr. Martin Děcký, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Navrhnout jazyk pro řízení tahových i real-time her s logickými či simulačními prvky ve dvourozměrném prostředí. Implementovat překladač jazyka do zvoleného mezikódu a do jazyka C++. Výchozím prostředím pro nasazení jazyka bude systém Krkal vytvořený stejnojmenným projektem. |
Seznam odborné literatury |
- Krkal, Softwarový projekt, MFF UK Praha, 2004, http://www.volny.cz/m.d./krkal.html
- Mak, Writing compilers and interpreters, John Wiley & Sons, 1996 - Nierstrasz O., "A Tour of Hybrid: A Language for Programming with Active Objects", in "Advances in Object-Oriented Software Engineering", Prentice Hall, pp167-182, 1992 http://citeseer.csail.mit.edu/nierstrasz92tour.html |