Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace
Název práce v češtině: Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace
Název v anglickém jazyce: Business strategies of travel agencies in terms of exploiation of individual promotional types
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: Ing. Miroslava Navrátilová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 25.04.2005
Datum zadání: 25.04.2005
Datum a čas obhajoby: 21.04.2007 15:30
Místo konání obhajoby: UK FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby:21.04.2007
Datum proběhlé obhajoby: 21.04.2007
Oponenti: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK