Kreativní myšlení nadaných žáků
| Název práce v češtině: | Kreativní myšlení nadaných žáků |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Creative Cognition in Gifted Learners |
| Klíčová slova: | Nadaný žák, vzdělávání nadaných žáků, kreativní myšlení, rozvoj kreativity, kvalitativní výzkum, tematická analýza |
| Klíčová slova anglicky: | Gifted student, gifted education, creative thinking, creativity development, qualitative research, thematic analysis |
| Akademický rok vypsání: | 2022/2023 |
| Typ práce: | diplomová práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
| Vedoucí / školitel: | PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
| Datum přihlášení: | 13.03.2023 |
| Datum zadání: | 13.03.2023 |
| Datum a čas obhajoby: | 11.09.2025 00:00 |
| Místo konání obhajoby: | Jungmannova 32, Praha 1, J204, J204, 2. patro, Katedra speciální pedagogiky |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 12.04.2025 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 11.09.2025 |
| Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD105SP1) |
| Oponenti: | PaedDr. Eva Marádová, CSc. |
| Zásady pro vypracování |
| Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice. Formuluje cíle svého výzkumného záměru, zvolí výzkumný design a metody sběru dat, svou volbu argumentuje. V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií připraví a realizuje vlastní šetření. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s dalšími odbornými poznatky.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného platného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací. |
- zadáno a potvrzeno stud. odd.