Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Porovnání deduktivního a induktivního přístupu ve výuce kroužkovců na 2. stupni základní školy
Název práce v češtině: Porovnání deduktivního a induktivního přístupu ve výuce kroužkovců na 2. stupni základní školy
Název v anglickém jazyce: Comparison of Deductive and Inductive Approach in Teaching Annelids in Secondary School
Klíčová slova: Deduktivní přístup, induktivní přístup, kroužkovci, vyučovací metody, logické postupy
Klíčová slova anglicky: Deductive approach, inductive approach, annelids, teaching methods, logical procedures
Akademický rok vypsání: 2024/2025
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra biologie a environmentálních studií (41-KBES)
Vedoucí / školitel: Ing. Jan Andreska, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 27.03.2025
Datum zadání: 27.03.2025
Datum potvrzení stud. oddělením: 27.03.2025
Datum a čas obhajoby: 23.05.2025 08:30
Místo konání obhajoby: Spálená 10, Praha 1, SP106
Datum odevzdání elektronické podoby:13.04.2025
Datum proběhlé obhajoby: 23.05.2025
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD105BI)
Oponenti: PhDr. Ing. Silvie Svobodová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Autorka zpracuje analýzy učebnic zabývajících se daným tématem.
Prakticky provede výuku oběma metodami.
Výsledky vyhodnotí.
Seznam odborné literatury
Felder, Richard M. et Prince, Michael J. Inductive Teaching and Learning Methods: Definitions, Comparisons, and Research Bases [online]. Journal of Engineering Education. 2006, vol.95 (2), str.123-138. ISSN 2168-9830.

Smrž, Jaroslav. Základy biologie, ekologie a systému bezobratlých živočichů. Praha: Karolinum, 2013. ISBN 978-80-246-2258-3.

Zormanová, Lucie. Výukové metody v pedagogice. Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4100-0.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK