Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Název práce v češtině: | Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Reading preliteracy in children with impaired communication skills |
Klíčová slova: | čtenářská pregramotnost, narušená komunikační schopnost, děti s narušenou komunikační schopností, dílčí funkce, komunikace |
Klíčová slova anglicky: | reading preliteracy, communication impairment, children with communication impairment, sub-functions, communication |
Akademický rok vypsání: | 2024/2025 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Marie Komorná, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 06.03.2025 |
Datum zadání: | 24.03.2025 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 01.04.2025 |
Datum a čas obhajoby: | 27.05.2025 00:00 |
Místo konání obhajoby: | Jungmannova 32, Praha 1, J204, J204, 2. patro, Katedra speciální pedagogiky |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.04.2025 |
Datum proběhlé obhajoby: | 27.05.2025 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD104LG) |
Oponenti: | PhDr. Miroslava Kotvová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice. Formuluje cíle svého výzkumného záměru, zvolí výzkumný design a metody sběru dat, svou volbu argumentuje. V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií připraví a realizuje vlastní šetření. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s dalšími odbornými poznatky.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům příslušného platného Opatření děkana, které se týká závěrečných prací. |