Portfolio profesního rozvoje Dominika Nováka
Název práce v češtině: | Portfolio profesního rozvoje Dominika Nováka |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Portfolio of professional development - Dominik Novák |
Klíčová slova: | moderní výukové metody, simulace, technologie |
Klíčová slova anglicky: | Modern teaching methods, simulation, technology |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Zbyněk Zicha, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 25.07.2024 |
Datum zadání: | 25.07.2024 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 25.07.2024 |
Datum a čas obhajoby: | 21.05.2025 00:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 8, Praha 1, S101, 101 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.04.2025 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.05.2025 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD104UP) |
Oponenti: | PhDr. Alena Thorovská |
Zásady pro vypracování |
Cílem bakalářské práce koncipované jako portfolio profesního rozvoje je dokladovat profesní rozvoj studenta a jeho odborný růst v průběhu studia, který se mj. odráží v jeho schopnosti tvůrčí reflexe nabývání profesních kompetencí, práce s odborným textem a informačními zdroji. |
Seznam odborné literatury |
ČADÍLEK, Miroslav. Didaktika odborného výcviku technických oborů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1995, 134 s. ISBN 80-210-1081-9.
JURÁNEK, Antonín. MultiSIM – elektronická laboratoř na PC. Praha: BEN – technická literatura, 2008. ISBN 8073001940 MACHALÍKOVÁ, Jana a Roman MUSIL. Improvizace ve škole: didaktika improvizace pro rozvoj osobnosti žáků středních škol. Vydání první. Praha: Informatorium, 2015, 148 stran. ISBN 978-80-7333-120-7. PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. 6., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2013. ISBN 978-80-262-0367-4. PRŮCHA, Jan. Moderní pedagogika. 5., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Portál, 2013, 483 s. ISBN 978-80-262-0456-5. TKOTZ, Klaus. Příručka pro elektrotechnika. Praha: Europa Sobotáles, 2006. ISBN 80-86706-13-3 |
Předběžná náplň práce |
Závazná struktura povinné části:
1. Předmluva. 2. Profesní strukturovaný životopis. 3. Odborná esej na zvolené téma (téma se musí vztahovat ke studijnímu oboru). 4. Seznam prostudované odborné literatury vážící se obsahově k předmětům studia. 5. Konspekt knihy, která studenta ovlivnila či formovala po profesní stránce. 6. Profesiografický rozbor učitele praktického vyučování nebo učitele odborného výcviku. 7. Případová studie školy či školského zařízení. 8. Písemná příprava na vyučovací jednotku praktického vyučování nebo odborného výcviku. 9. Závěrečná reflektivní úvaha o vlastním studiu. 10. Soupis použité literatury a pramenů. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Structure of the compulsory part:
1. Preface. 2. Curriculum vitae. 3. Professional essay on the chosen topic (the topic must be related to the field of study). 4. List of the literature studied relating to the subject of study. 5. Synopsis of a book that has influenced or shaped the student professionally. 6. Professional analysis of the practical teacher or teacher trainer. 7. A case study of a school or educational institution. 8. Written preparation for a unit of practical teaching or vocational training. 9. Final reflective reflection on own learning. 10. An inventory of literature and sources used. |