Hra "Brass: Birmingham" a její Strategie
| Název práce v češtině: | Hra "Brass: Birmingham" a její Strategie |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | "Brass: Birmingham" the Game and its Strategy |
| Klíčová slova: | počítačové hry|umělá inteligence|unity|digitalizace deskové hry |
| Klíčová slova anglicky: | computer games|artificial intelligence|unity|board game digitalization |
| Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
| Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
| Datum přihlášení: | 11.07.2024 |
| Datum zadání: | 12.07.2024 |
| Datum potvrzení stud. oddělením: | 15.07.2024 |
| Datum a čas obhajoby: | 06.09.2024 09:00 |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.07.2024 |
| Datum odevzdání tištěné podoby: | 17.07.2024 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2024 |
| Oponenti: | Mgr. Peter Guba |
| Zásady pro vypracování |
| Cílem práce je vytvořit počítačovou verzi hry "Brass: Birmingham" vydavatele Roxley Games"
a prozkoumat a implementovat některé strategie, kterými by se mohl řídit počítačový hráč. Práce by měla zahrnovat vytvoření několika agentů s různými strategiemi a posouzení jejich úspěšnosti pomocí her, kdy budou tito agenti hrát proti sobě. Řešitel dále prozkoumá několik taktik (hladový výběr možnosti, rekurzivní pokus o dokončení žádané akce, výběr akce dle stavu hry), které by teoreticky měly zvýšit úspěšnost agentů a analýzou dat ověří, zda k ní opravdu vedly. |
| Seznam odborné literatury |
| Dokumentace .NET dostupné z: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/language-reference/
Dokumentace Unity dostupné z: https://docs.unity3d.com/Manual Russell, Stuart J., Norvig Peter. Artificial intelligence: a modern approach. 4th ed. 2020. |
- zadáno a potvrzeno stud. odd.