Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hra "Brass: Birmingham" a její Strategie
Název práce v češtině: Hra "Brass: Birmingham" a její Strategie
Název v anglickém jazyce: "Brass: Birmingham" the Game and its Strategy
Klíčová slova: počítačové hry|umělá inteligence|unity|digitalizace deskové hry
Klíčová slova anglicky: computer games|artificial intelligence|unity|board game digitalization
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 11.07.2024
Datum zadání: 12.07.2024
Datum potvrzení stud. oddělením: 15.07.2024
Datum a čas obhajoby: 06.09.2024 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:17.07.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:17.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2024
Oponenti: Mgr. Peter Guba
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je vytvořit počítačovou verzi hry "Brass: Birmingham" vydavatele Roxley Games"
a prozkoumat a implementovat některé strategie, kterými by se mohl řídit počítačový hráč.

Práce by měla zahrnovat vytvoření několika agentů s různými strategiemi
a posouzení jejich úspěšnosti pomocí her, kdy budou tito agenti hrát proti sobě.

Řešitel dále prozkoumá několik taktik (hladový výběr možnosti, rekurzivní pokus o dokončení žádané akce, výběr akce dle stavu hry), které by teoreticky měly zvýšit úspěšnost agentů a analýzou dat ověří, zda k ní opravdu vedly.
Seznam odborné literatury
Dokumentace .NET dostupné z: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/language-reference/
Dokumentace Unity dostupné z: https://docs.unity3d.com/Manual
Russell, Stuart J., Norvig Peter. Artificial intelligence: a modern approach. 4th ed. 2020.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK