Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využitie podcastu pre marketing u vybraného subjektu
Název práce v jazyce práce (slovenština): Využitie podcastu pre marketing u vybraného subjektu
Název práce v češtině: Využití podcastu pro marketing u vybraného subjektu
Název v anglickém jazyce: Utilization of podcasts for marketing at a selected entity
Klíčová slova: Podcast, marketingová komunikácia, preferencie poslucháčov
Klíčová slova anglicky: Podcast, marketing communication, listener preferences
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Martin Groman, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.06.2024
Datum zadání: 28.06.2024
Datum a čas obhajoby: 04.02.2025 13:30
Místo konání obhajoby: Hollar, H013, Hollar - místn. č. 013
Datum odevzdání elektronické podoby:31.12.2024
Datum proběhlé obhajoby: 04.02.2025
Oponenti: Mgr. Jan Miessler
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práca sa zameriava na prieskum a analýzu využitia podcastov v marketingovej komunikácii vybraného subjektu. Práca sa zameriava na identifikáciu prínosov a rizík spojených s podcastami ako nástrojmi marketingovej komunikácie a poskytuje návod na ich efektívne využívanie. Teoretická časť sa venuje definícii podcastov, ich histórii, technologickému vývoju, tvorbe a distribúcii, ako aj ich významu v marketingu. Metodologická časť využíva kvantitatívny prieskum a analytické metódy na skúmanie preferencií poslucháčov v oblasti podcastov a reklám. Analytická časť práce vyhodnocuje, do akej miery firemný podcast napĺňa preferencie poslucháčov.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis focuses on the exploration and analysis of the use of podcasts in the marketing communication of a selected entity. It aims to identify the benefits and risks associated with podcasts as marketing communication tools and provides guidance on their effective utilization. The theoretical part addresses the definition of podcasts, their history, technological development, creation and distribution, as well as their significance in marketing. The methodological section employs quantitative research and analytical methods to examine listener preferences regarding podcasts and advertisements. The analytical part evaluates the extent to which a corporate podcast meets listener preferences.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK