Strategická komunikace pracovní platformy Welcome to the Jungle
Název práce v češtině: | Strategická komunikace pracovní platformy Welcome to the Jungle |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Strategic communication of the job platform Welcome to the Jungle |
Klíčová slova: | Welcome to the Jungle, strategická komunikace, značka zaměstnavatele, pracovní portál, generace Y, generace Z |
Klíčová slova anglicky: | Welcome to the Jungle, strategic communication, employer branding, job portal, generation Y, generation Z, |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Soňa Schneiderová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 10.05.2024 |
Datum zadání: | 10.05.2024 |
Datum a čas obhajoby: | 05.02.2025 09:20 |
Místo konání obhajoby: | Hollar, H110, Hollar - místn. č. 110 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 06.01.2025 |
Datum proběhlé obhajoby: | 05.02.2025 |
Oponenti: | PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem diplomové práce je analyzovat externí komunikaci Welcome to the Jungle,
identifikovat případný prostor pro zlepšení a navrhnout vhodná doporučení tak, aby platforma zvýšila povědomí potenciálních zájemců o práci o svých službách. Teoretická část - employer branding, firemní kultura, generace Y a Z Analytická část - představení Welcome to the Jungle, představení konkurence Praktická část - metodologie (stanovení cílů a zdrojů dat), analýza komunikace Welcome to the Jungle, diskuze, doporučení na zlepšení |
Seznam odborné literatury |
Armstrong, M. (1999). Personální management. Praha: Grada Publishing.
Armstrong, M. (2005). Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing. Bartram, D. (1995). The recruitment and selection of young people by small businesses. Journal of Occupational and Organizational Psychology, 68, 339‐358. TEGZE, Jan. Jak hledat zaměstnance v 21. století : moderní techniky recruitmentu. První vydání. Praha: Grada, 2019. |
Předběžná náplň práce |
Analýza platforem a konkrétních textů externí komunikace firmy zaměřených na pracovní nabídky a s ohledem na to, co požaduje Generace Z.
- obraz Welcome to the Jungle v českém mediálním prostoru - komunikace Welcome to the Jungle na sociálních sítích - komunikace Welcome to the Jungle na svém webu - rozhovor se zástupcem Welcome to the Jungle |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Finding platforms and specific texts for the company's external communication focused on job offers and taking into account the requirements of Generation Z.
- image Welcome to the Jungle in the Czech media space - Welcome to the Jungle communication on social networks - Welcome to the Jungle communication on its website - interview with Welcome to the Jungle representative |