Návrh logických hádanek se světlem pomocí gramatiky
Název práce v češtině: | Návrh logických hádanek se světlem pomocí gramatiky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | A light beam puzzle game with grammar generated levels |
Klíčová slova: | Unity|gramatiky pro generování průběhu hry |
Klíčová slova anglicky: | gameplay grammars|Unity|procedural content generation |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Marta Vomlelová, Ph.D. |
Řešitel: | Dominik Molnár - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 26.04.2024 |
Datum zadání: | 13.05.2024 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 16.05.2024 |
Zásady pro vypracování |
Student analyzuje použití gramatik ke generování herní plochy resp. průběhu hry v odborné literatuře. V prostředí Unity vytvoří hru pro řešení hádanek založených na světelných paprscích. Vytvoří gramatiku pro procedurální generování nových úrovní hry.
|
Seznam odborné literatury |
A. Gellel and P. Sweetser. 2020. A Hybrid Approach to Procedural Generation of Roguelike Video Game Levels. In Proceedings of the 15th International Conference on the Foundations of Digital Games (FDG '20). Association for Computing Machinery, New York, NY, USA, Article 3, 1–10. https://doi.org/10.1145/3402942.3402945
J. Gutierrez and J. Schrum, "Generative Adversarial Network Rooms in Generative Graph Grammar Dungeons for The Legend of Zelda," 2020 IEEE Congress on Evolutionary Computation (CEC), Glasgow, UK, 2020, pp. 1-8, doi: 10.1109/CEC48606.2020.9185631. T. Kalva. Shape grammars for level generation in an action RPG game. Diplomová práce, vedoucí Černý, Vojtěch. Praha: Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky, 2023. https://dspace.cuni.cz/handle/20.500.11956/184185 |