Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Učitelské pojetí výuky kartografie na gymnáziích a faktory jej ovlivňující
Název práce v češtině:
Učitelské pojetí výuky kartografie na gymnáziích a faktory jej ovlivňující
Název v anglickém jazyce:
Teachers' perspective on cartography education at gymnasiums and factors its influencing
Akademický rok vypsání:
2023/2024
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje (31-340)
Vedoucí / školitel:
RNDr. Lenka Krajňáková, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - přihlášen/a
Datum přihlášení:
18.04.2024
Zásady pro vypracování
Tematická kartografie
Předběžná náplň práce
Záměrem bakalářské práce je charakterizovat diferenciaci výuky kartografie na českých gymnáziích a zjistit, které faktory vysvětlují rozdíly v pojetí u učitelů. Metodou sběru dat budou polostrukturované rozhovory s učiteli.