Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv etických kodexů českých médií na pracovníky v public relations v České republice
Název práce v češtině: Vliv etických kodexů českých médií na pracovníky v public relations v České republice
Název v anglickém jazyce: Influence of ethical codes of Czech media on public relations professionals in Czech Republic
Klíčová slova: public relations, etický kodex, etika, media relations, média
Klíčová slova anglicky: public relations, code of ethics, ethics, media relations, media
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Nina Ortová, M.A., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 08.04.2024
Datum zadání: 08.04.2024
Datum a čas obhajoby: 10.09.2024 08:00
Místo konání obhajoby: Areál Jinonice
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2024
Oponenti: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK