Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výrazové prostředky televizních reklam firem Radegast a Staropramen
Název práce v češtině: Výrazové prostředky televizních reklam firem Radegast a Staropramen
Název v anglickém jazyce: Expressive means of advertising slogans of the companies Radegast and Staropramen
Klíčová slova: Radegast, Reklama, sémiotická analýza, sémiotika, Staropramen, televize, televizní reklama
Klíčová slova anglicky: Advertisment, Radegast, semiotic analysis, semiotics, Staropramen, television, TV advertisment
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: prof. PhDr. Jan Jirák, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.03.2024
Datum zadání: 26.03.2024
Datum a čas obhajoby: 04.02.2025 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar
Datum odevzdání elektronické podoby:02.01.2025
Datum proběhlé obhajoby: 04.02.2025
Oponenti: prof. MgA. Martin Štoll, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK