Blokový a střídavý nácvik dovedností u žáků ZŠ
Název práce v češtině: | Blokový a střídavý nácvik dovedností u žáků ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Block and Random Skills Practice for elementary school pupils |
Klíčová slova: | pohybové učení, retence, |
Klíčová slova anglicky: | motor learning, retention |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra společenskovědního základu v kinantropologii (51-300000) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Radka Peřinová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 26.01.2024 |
Datum zadání: | 26.01.2024 |
Datum a čas obhajoby: | 29.08.2024 10:15 |
Místo konání obhajoby: | U17, H218, Seminární místnost - Katedra společenskovědního základu v kinantropologii a sportovních her |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.07.2024 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 03.07.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 29.08.2024 |
Oponenti: | PhDr. Kristýna Hubená, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
- Vyhledat, prostudovat a zpracovat do teoretických východisek odbornou literaturu zaměřenou k tématu práce. (Motorické učení, nácvik pohyb. dovedností, blokový a střídavý nácvik, zjišťování a hodnocení efektu učení, specifika školní TV z pohledu nácviku dovedností, specifika dotčené věkové skupiny žáků...).
- Vybrat vhodný metodologický přístup vzhledem k sledovanému cíli a připravit výzkumný plán. (Navrženo je výběrové šetření, výzkumný soubor na základě dostupnosti.) - Realizovat empirickou část.(Dbejte na zodpovědný sběr dat, včetně zaznamenání případných relevantních faktorů, které mohou výsledky studie ovlivnit.) - Začít psát a průběžně konzultovat (Zachovat doporučenou strukturu závěrečné práce: úvod, problém a cíle práce, teoretická východiska, výzkumné metody, výsledky, diskuse, závěr, literatura, případně přílohy) - pozor citujte literaturu dle fakultou aktuálně požadované citační normy (nyní APA 7) |
Seznam odborné literatury |
Schmidt, R. A., & Lee, T. D. (2019). Motor learning and performance: From principles to application. Human Kinetics.¨
Hendl, J. (2006). Přehled statistických metod zpracování dat: Analýza a metaanalýza dat. Armour, K. (2013). Sport pedagogy: An introduction for teaching and coaching. Routledge. |