Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Blokový a střídavý nácvik dovedností u žáků ZŠ
Název práce v češtině: Blokový a střídavý nácvik dovedností u žáků ZŠ
Název v anglickém jazyce: Block and Random Skills Practice for elementary school pupils
Klíčová slova: pohybové učení, retence,
Klíčová slova anglicky: motor learning, retention
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra společenskovědního základu v kinantropologii (51-300000)
Vedoucí / školitel: PhDr. Radka Peřinová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.01.2024
Datum zadání: 26.01.2024
Datum a čas obhajoby: 29.08.2024 10:15
Místo konání obhajoby: U17, H218, Seminární místnost - Katedra společenskovědního základu v kinantropologii a sportovních her
Datum odevzdání elektronické podoby:04.07.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:03.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 29.08.2024
Oponenti: PhDr. Kristýna Hubená, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
- Vyhledat, prostudovat a zpracovat do teoretických východisek odbornou literaturu zaměřenou k tématu práce. (Motorické učení, nácvik pohyb. dovedností, blokový a střídavý nácvik, zjišťování a hodnocení efektu učení, specifika školní TV z pohledu nácviku dovedností, specifika dotčené věkové skupiny žáků...).
- Vybrat vhodný metodologický přístup vzhledem k sledovanému cíli a připravit výzkumný plán. (Navrženo je výběrové šetření, výzkumný soubor na základě dostupnosti.)
- Realizovat empirickou část.(Dbejte na zodpovědný sběr dat, včetně zaznamenání případných relevantních faktorů, které mohou výsledky studie ovlivnit.)
- Začít psát a průběžně konzultovat (Zachovat doporučenou strukturu závěrečné práce: úvod, problém a cíle práce, teoretická východiska, výzkumné metody, výsledky, diskuse, závěr, literatura, případně přílohy)
- pozor citujte literaturu dle fakultou aktuálně požadované citační normy (nyní APA 7)
Seznam odborné literatury
Schmidt, R. A., & Lee, T. D. (2019). Motor learning and performance: From principles to application. Human Kinetics.¨
Hendl, J. (2006). Přehled statistických metod zpracování dat: Analýza a metaanalýza dat.
Armour, K. (2013). Sport pedagogy: An introduction for teaching and coaching. Routledge.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK