Средства выразительности в интернет-рекламе языковой школы (на примере рекламы школы английского языка Skyeng)
Název práce v jazyce práce (ruština): | Средства выразительности в интернет-рекламе языковой школы (на примере рекламы школы английского языка Skyeng) |
---|---|
Název práce v češtině: | Výrazové prostředky v online reklamě jazykové školy (na příkladu reklamy pro jazykovou školu angličtiny Skyeng) |
Název v anglickém jazyce: | Means of expression in online advertising of a language school (on the example of advertising of the English language school Skyeng) |
Klíčová slova: | online reklama|cílená reklama|cílová skupina|výrazové prostředky|jazykové výrazové prostředky|grafické výrazové prostředky|vizuální výrazové prostředky|reklamní aktivity|strategie propagace|inzeráty|platforma Meta|reklamní texty|sociální sítě|reklamní layouty|marketing |
Klíčová slova anglicky: | online advertising|targeted advertising|target audience|expressive means|linguistic expressive means|graphic expressive means|visual expressive means|advertising activities|promotion strategy|advertising announcements|Meta platform|advertising texts|social networks|advertising layouts|marketing |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | ruština |
Ústav: | Ústav východoevropských studií (21-UVES) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Ekaterina Rycheva, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 24.01.2024 |
Datum zadání: | 24.01.2024 |
Schválení administrátorem: | bylo schváleno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 24.01.2024 |
Datum a čas obhajoby: | 18.06.2025 10:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.05.2025 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.06.2025 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Mgr. et Mgr. Natalie Rajnochová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Bakalářská práce se věnuje analýze výrazových prostředků (jazykových, grafických a vizuálních) v internetové reklamě jazykové školy. Autorka věnuje pozornost vymezení cílové skupiny a reklamě na sociálních sítích. Rovněž byly zkoumány strategie propagace vzdělávacích služeb jazykové školy a definované jazykové prostředky k upoutání pozornosti a ovlivnění vědomí recipienta. Materiálém pro výzkum jsou reklamní inzeráty školy anglického jazyka Skyeng, získané z knihovny inzerátů na platformě Meta. |
Seznam odborné literatury |
Čmejrková, Světla. 2000. Reklama v češtině. Čeština v reklamě. Praha : LEDA, 2000. Cook, Guy. The Discourse of Advertising. 2nd ed. New York: Routledge, 2001. Interface (London, England). Hoffmannová, Jana, Jiří Homoláč, Eliška Chvalovská, Lucie Jílková, Petr Kaderka, Petr Mareš A Kamila Mrázková. Stylistika mluvené a psané češtiny. Praha: Academia, 2016. Lingvistika (Academia). Kotler, Philip a Keller, Kevin Lane. 2007. Marketing management. Praha : Grada, 2007. Kraus, Jiří. 1965. K stylu soudobé české reklamy. Naše řeč. 1965. Křížek, Zdeněk a Crha, Ivan. 2012. Jak psát reklamní text. Praha : Grada, 2012. Šebesta, Karel. 1998. Reklama jako funkční styl? Čeština doma a ve světě. 1998, Sv. 6. Vysekalová, Jitka a kol. 2012. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2012. Vysekalová, Jitka a Mikeš, Jiří. 2010. Reklama: jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2010. Аванесова Н. В. Эмоциональность и экспрессивность - категории коммуникативной лингвистики // Вестник югорского государственного университета. 2010. № 2 (17). С. 5-9. Акулич М.В. Интернет-маркетинг. М.: Дашков и К, 2021. Булатова, Э.В. Стилистика текстов рекламного дискурса. Екатеринбург : УрФУ, 2012. Васильев, Г.А., Поляков, В.А. Основы рекламы. М.: Инфра-М, 2016. Васильев, Г.А., Поляков, В.А., Романов, А.А. Технологии производства рекламной продукции. М.: Инфра-М, 2018. Тер-Минасова С. Г. Язык и межкультурная коммуникация. М.: Слово, 2000. |