Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Средства выразительности в интернет-рекламе языковой школы (на примере рекламы школы английского языка Skyeng)
Název práce v jazyce práce (ruština): Средства выразительности в интернет-рекламе языковой школы (на примере рекламы школы английского языка Skyeng)
Název práce v češtině: Výrazové prostředky v online reklamě jazykové školy (na příkladu reklamy pro jazykovou školu angličtiny Skyeng)
Název v anglickém jazyce: Means of expression in online advertising of a language school (on the example of advertising of the English language school Skyeng)
Klíčová slova: online reklama|cílená reklama|cílová skupina|výrazové prostředky|jazykové výrazové prostředky|grafické výrazové prostředky|vizuální výrazové prostředky|reklamní aktivity|strategie propagace|inzeráty|platforma Meta|reklamní texty|sociální sítě|reklamní layouty|marketing
Klíčová slova anglicky: online advertising|targeted advertising|target audience|expressive means|linguistic expressive means|graphic expressive means|visual expressive means|advertising activities|promotion strategy|advertising announcements|Meta platform|advertising texts|social networks|advertising layouts|marketing
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: ruština
Ústav: Ústav východoevropských studií (21-UVES)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ekaterina Rycheva, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 24.01.2024
Datum zadání: 24.01.2024
Schválení administrátorem: bylo schváleno
Datum potvrzení stud. oddělením: 24.01.2024
Datum a čas obhajoby: 18.06.2025 10:00
Datum odevzdání elektronické podoby:07.05.2025
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2025
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Mgr. et Mgr. Natalie Rajnochová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce se věnuje analýze výrazových prostředků (jazykových, grafických a vizuálních) v internetové reklamě jazykové školy. Autorka věnuje pozornost vymezení cílové skupiny a reklamě na sociálních sítích. Rovněž byly zkoumány strategie propagace vzdělávacích služeb jazykové školy a definované jazykové prostředky k upoutání pozornosti a ovlivnění vědomí recipienta. Materiálém pro výzkum jsou reklamní inzeráty školy anglického jazyka Skyeng, získané z knihovny inzerátů na platformě Meta.
Seznam odborné literatury
Čmejrková, Světla. 2000. Reklama v češtině. Čeština v reklamě. Praha : LEDA, 2000.
Cook, Guy. The Discourse of Advertising. 2nd ed. New York: Routledge, 2001. Interface (London, England).
Hoffmannová, Jana, Jiří Homoláč, Eliška Chvalovská, Lucie Jílková, Petr Kaderka, Petr Mareš A Kamila Mrázková. Stylistika mluvené a psané češtiny. Praha: Academia, 2016. Lingvistika (Academia).
Kotler, Philip a Keller, Kevin Lane. 2007. Marketing management. Praha : Grada, 2007.
Kraus, Jiří. 1965. K stylu soudobé české reklamy. Naše řeč. 1965.
Křížek, Zdeněk a Crha, Ivan. 2012. Jak psát reklamní text. Praha : Grada, 2012.
Šebesta, Karel. 1998. Reklama jako funkční styl? Čeština doma a ve světě. 1998, Sv. 6.
Vysekalová, Jitka a kol. 2012. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2012.
Vysekalová, Jitka a Mikeš, Jiří. 2010. Reklama: jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2010.
Аванесова Н. В. Эмоциональность и экспрессивность - категории коммуникативной лингвистики // Вестник югорского государственного университета. 2010. № 2 (17). С. 5-9.
Акулич М.В. Интернет-маркетинг. М.: Дашков и К, 2021.
Булатова, Э.В. Стилистика текстов рекламного дискурса. Екатеринбург : УрФУ, 2012.
Васильев, Г.А., Поляков, В.А. Основы рекламы. М.: Инфра-М, 2016.
Васильев, Г.А., Поляков, В.А., Романов, А.А. Технологии производства рекламной продукции. М.: Инфра-М, 2018.
Тер-Минасова С. Г. Язык и межкультурная коммуникация. М.: Слово, 2000.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK