Umělá inteligence pro deskovou hru Bezva finta
Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro deskovou hru Bezva finta |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial intelligence for board game Sneaks & Snitches |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. |
Řešitel: | Jan Plot - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 18.01.2024 |
Datum zadání: | 18.01.2024 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 18.01.2024 |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je implementovat umělou inteligenci pro deskovou hru Bezva finta. Umělá inteligence bude využívat prohledávací algoritmus (například minimax nebo Monte Carlo tree search) a různé vyhodnocovací a heuristické funkce. Vytvořený systém umožní uživateli hrát hru proti zvolené umělé inteligenci a zároveň kvantitativně porovnat mezi sebou všechny vytvořené varianty umělé inteligence. |
Seznam odborné literatury |
[1] Stuart J. Russell, Peter Norvig: Artificial Intelligence - A modern approach, Prentice Hall, 2003.
[2] Ronald L. Rivest: Game Tree Searching by Min/Max Approximation. Artif. Intell. 34(1): 77-96 (1987). [3] Rémi Coulom: Efficient Selectivity and Backup Operators in Monte-Carlo Tree Search. Computers and Games 2006: 72-83 [4] David Silver, et al.: Mastering the game of Go with deep neural networks and tree search. Nat. 529(7587): 484-489 (2016) |