Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělá inteligence pro deskovou hru Bezva finta
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro deskovou hru Bezva finta
Název v anglickém jazyce: Artificial intelligence for board game Sneaks & Snitches
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jiří Švancara, Ph.D.
Řešitel: Jan Plot - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 18.01.2024
Datum zadání: 18.01.2024
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.01.2024
Zásady pro vypracování
Cílem práce je implementovat umělou inteligenci pro deskovou hru Bezva finta. Umělá inteligence bude využívat prohledávací algoritmus (například minimax nebo Monte Carlo tree search) a různé vyhodnocovací a heuristické funkce. Vytvořený systém umožní uživateli hrát hru proti zvolené umělé inteligenci a zároveň kvantitativně porovnat mezi sebou všechny vytvořené varianty umělé inteligence.
Seznam odborné literatury
[1] Stuart J. Russell, Peter Norvig: Artificial Intelligence - A modern approach, Prentice Hall, 2003.
[2] Ronald L. Rivest: Game Tree Searching by Min/Max Approximation. Artif. Intell. 34(1): 77-96 (1987).
[3] Rémi Coulom: Efficient Selectivity and Backup Operators in Monte-Carlo Tree Search. Computers and Games 2006: 72-83
[4] David Silver, et al.: Mastering the game of Go with deep neural networks and tree search. Nat. 529(7587): 484-489 (2016)
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK