Vliv sociálních sítí při volbě prezidenta České republiky v r, 2023
Název práce v češtině: | Vliv sociálních sítí při volbě prezidenta České republiky v r, 2023 |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The influence of sociaal networks in the election on the of the President of the Czech Republic in 2023 |
Klíčová slova: | Nová média, volební kampaň, politická komunikace, Andrej Babiš, Petr Pavel |
Klíčová slova anglicky: | New media, Election Campaigns, Political Communication, Andrej Babiš, Petr Pavel |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra občanské výchovy a filosofie (41-KOVF) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Josef Stracený, CSc. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 13.01.2024 |
Datum zadání: | 13.01.2024 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 11.04.2024 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2024 00:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R122, 122, 1. patro, vlevo, mezi toaletami |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.07.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2024 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD105ZS) |
Oponenti: | Mgr. Tomáš Samek, M.A., Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
A: Teoretická část - na základě odborné literatury charaktrizovat masová média a jejich význam ve společnosti
- podrobně popsat nová média se zvláštním zřetelem na sociální sítě jejich roli v politice B: Praktická část - analyzovat obsahy a formy sociálních sítí v druhém kole prezidentských voleb v r.2023 - rozebrat vývoj výzkumů volebních preferencí kandidátů - zhodnotit možnou míru vlivu sociálních sítí na rozhodování voličů při vlastní volbě kandidátů |
Seznam odborné literatury |
RŮŽIČKA, Vlastimil. Politika a média v konzumní společnosti. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3667-9. MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-574-5. MCLUHAN, Marshall. Jak rozumět médiím: extenze člověka. Přeložil Miloš CALDA. Praha: Mladá fronta, 2011. Strategie. ISBN 978-80-204-2409-9. MACKOVÁ, Alena. Nová média v politické komunikaci: politici, občané a online sociální sítě. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních stud Mezinárodní politologický ústav, 2017. ISBN 978-80-210-8745-3. Pavlíček,Antonín. Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1742-1. BEDNAŘÍK, Petr, Jan JIRÁK a Barbara KÖPPLOVÁ. Dějiny českých médií: od počátku do současnosti. 2., upravené a doplněné vydání. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0553-3. REIFOVÁ, Irena. Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-926-7. Předvolební průzkumy; Výsledky prezidentských voleb web. stránky kandidátů na funkci prezidenta republiky., novinové články atd. |