Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv sociálních sítí při volbě prezidenta České republiky v r, 2023
Název práce v češtině: Vliv sociálních sítí při volbě prezidenta České republiky v r, 2023
Název v anglickém jazyce: The influence of sociaal networks in the election on the of the President of the Czech Republic in 2023
Klíčová slova: Nová média, volební kampaň, politická komunikace, Andrej Babiš, Petr Pavel
Klíčová slova anglicky: New media, Election Campaigns, Political Communication, Andrej Babiš, Petr Pavel
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra občanské výchovy a filosofie (41-KOVF)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Stracený, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 13.01.2024
Datum zadání: 13.01.2024
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.04.2024
Datum a čas obhajoby: 10.09.2024 00:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R122, 122, 1. patro, vlevo, mezi toaletami
Datum odevzdání elektronické podoby:09.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2024
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD105ZS)
Oponenti: Mgr. Tomáš Samek, M.A., Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
A: Teoretická část - na základě odborné literatury charaktrizovat masová média a jejich význam ve společnosti
- podrobně popsat nová média se zvláštním zřetelem na sociální sítě jejich roli v politice
B: Praktická část - analyzovat obsahy a formy sociálních sítí v druhém kole prezidentských voleb v r.2023
- rozebrat vývoj výzkumů volebních preferencí kandidátů
- zhodnotit možnou míru vlivu sociálních sítí na rozhodování voličů při vlastní volbě kandidátů
Seznam odborné literatury

RŮŽIČKA, Vlastimil. Politika a média v konzumní společnosti. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3667-9.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-574-5.
MCLUHAN, Marshall. Jak rozumět médiím: extenze člověka. Přeložil Miloš CALDA. Praha: Mladá fronta, 2011. Strategie. ISBN 978-80-204-2409-9.
MACKOVÁ, Alena. Nová média v politické komunikaci: politici, občané a online sociální sítě. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních stud
Mezinárodní politologický ústav, 2017. ISBN 978-80-210-8745-3.
Pavlíček,Antonín. Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1742-1.
BEDNAŘÍK, Petr, Jan JIRÁK a Barbara KÖPPLOVÁ. Dějiny českých médií: od počátku do současnosti. 2., upravené a doplněné vydání. Praha: Grada, 2019. ISBN
978-80-271-0553-3.
REIFOVÁ, Irena. Slovník mediální komunikace. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-926-7.
Předvolební průzkumy; Výsledky prezidentských voleb
web. stránky kandidátů na funkci prezidenta republiky., novinové články atd.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK