Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv věkově heterogenní skupiny na sociální klima ve škole
Název práce v češtině: Vliv věkově heterogenní skupiny na sociální klima ve škole
Název v anglickém jazyce: The influence of age - heterogeneous group of children to the social climate at school
Klíčová slova: svobodná škola – konsenzus – sociální klima ve škole – věkově heterogenní dětská skupina - důvěra – alternativní výuka
Klíčová slova anglicky: free school - consensus - social climate at school - age-heterogeneous group of children - trust – alternative schools
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: závěrečná práce CŽV
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180)
Vedoucí / školitel: RNDr. Irena Chlebounová
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.01.2024
Datum zadání: 02.01.2024
Datum odevzdání elektronické podoby:02.01.2024
Datum proběhlé obhajoby: 23.01.2024
Oponenti: Mgr. Radim Kuba
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je posoudit výhody a nedostatky v systému svobodné školy, která dává dětem i
rodičům možnost spoluvytvářet pravidla a systém samotné výuky formou konsenzu. Metodou
zakotvené teorie tak zjistit, jak je tento systém vnímán samotnými vyučujícími, rodiči i dětmi, kde
shledávají zásadní nedostatky a pokusit se najít řešení tohoto problému.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this thesis is to assess advantages and disadvantages of the free school system, which
gives children and parents the opportunity to create the rules and the system of all lessons itself by
consensus. Using the method of the Grounded theory, find out how this system is accepted by
teachers, parents and children themselves, where they find some failures and try to find a solution to
this problem.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK