Vliv věkově heterogenní skupiny na sociální klima ve škole
Název práce v češtině: | Vliv věkově heterogenní skupiny na sociální klima ve škole |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The influence of age - heterogeneous group of children to the social climate at school |
Klíčová slova: | svobodná škola – konsenzus – sociální klima ve škole – věkově heterogenní dětská skupina - důvěra – alternativní výuka |
Klíčová slova anglicky: | free school - consensus - social climate at school - age-heterogeneous group of children - trust – alternative schools |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | závěrečná práce CŽV |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra učitelství a didaktiky biologie (31-180) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Irena Chlebounová |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 02.01.2024 |
Datum zadání: | 02.01.2024 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.01.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 23.01.2024 |
Oponenti: | Mgr. Radim Kuba |
Předběžná náplň práce |
Cílem práce je posoudit výhody a nedostatky v systému svobodné školy, která dává dětem i rodičům možnost spoluvytvářet pravidla a systém samotné výuky formou konsenzu. Metodou zakotvené teorie tak zjistit, jak je tento systém vnímán samotnými vyučujícími, rodiči i dětmi, kde shledávají zásadní nedostatky a pokusit se najít řešení tohoto problému. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of this thesis is to assess advantages and disadvantages of the free school system, which gives children and parents the opportunity to create the rules and the system of all lessons itself by consensus. Using the method of the Grounded theory, find out how this system is accepted by teachers, parents and children themselves, where they find some failures and try to find a solution to this problem. |