AI Bots Battle Royale
Název práce v češtině: | AI Bots Battle Royale |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | AI Bots Battle Royale |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | |
Ústav: | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jiří Švancara, Ph.D. |
Řešitel: | Vojtech Gáborík - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 28.11.2023 |
Datum zadání: | 05.12.2023 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 05.12.2023 |
Zásady pro vypracování |
Výstupem práce je týmová 2D shooter hra s pohledem shora a s prvky umělé inteligence. AI pro agenty bude založená na různých přístupech jako rule-based, plánování, neuronové sítě, evoluční algoritmy a kombinace zmíněných přístupů. Agenti budou schopni procházet mapu, reagovat na protihráče a následovat společnou strategii daného týmu. Implementace hry by měla být efektivní s podporou multi-threading pro jednotlivé týmy. |
Seznam odborné literatury |
[1] Stuart Russell, Peter Norvig. Artificial Intelligence: A Modern Approach (4th Edition). Pearson 2020, ISBN 9780134610993.
[2] Joseph Hocking. Unity in action: multiplatform game development in C#. Manning Publications 2022, ISBN 1-61729-933-2. [3] Jeff Orkin. Agent Architecture Considerations for Real-Time Planning in Games. Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment, (2005), 105-110. |