Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
AI Bots Battle Royale
Název práce v češtině: AI Bots Battle Royale
Název v anglickém jazyce: AI Bots Battle Royale
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jiří Švancara, Ph.D.
Řešitel: Vojtech Gáborík - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 28.11.2023
Datum zadání: 05.12.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 05.12.2023
Zásady pro vypracování
Výstupem práce je týmová 2D shooter hra s pohledem shora a s prvky umělé inteligence. AI pro agenty bude založená na různých přístupech jako rule-based, plánování, neuronové sítě, evoluční algoritmy a kombinace zmíněných přístupů. Agenti budou schopni procházet mapu, reagovat na protihráče a následovat společnou strategii daného týmu. Implementace hry by měla být efektivní s podporou multi-threading pro jednotlivé týmy.
Seznam odborné literatury
[1] Stuart Russell, Peter Norvig. Artificial Intelligence: A Modern Approach (4th Edition). Pearson 2020, ISBN 9780134610993.
[2] Joseph Hocking. Unity in action: multiplatform game development in C#. Manning Publications 2022, ISBN 1-61729-933-2.
[3] Jeff Orkin. Agent Architecture Considerations for Real-Time Planning in Games. Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence and Interactive Digital Entertainment, (2005), 105-110.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK