Význam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI.
Název práce v češtině: | Význam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI. |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The importance of reflection in experiential learning in primary schools and in the long-term educational and preventive programme DOBRONAUTI |
Klíčová slova: | Zkušenostní učení, zážitek, prožitek, zkušenost, reflexe, metody reflexe, preventivní program, dlouhodobý edukačně-preventivní program DOBRONAUTI |
Klíčová slova anglicky: | Experiential learning, experience, experience, experience, reflection, reflection methods, preventive program, long-term educational-preventive program DOBRONAUTI |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Evangelická teologická fakulta (27-ETF) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Monika Ulrichová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 21.11.2023 |
Datum zadání: | 21.11.2023 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 21.11.2023 |
Datum a čas obhajoby: | 10.06.2024 14:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 19.04.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.06.2024 |
Oponenti: | Mgr. Bc. Eliška Hudcová, Ph.D. |
Předběžná náplň práce |
Tato diplomová práce na téma Význam reflexe ve zkušenostním učení na základních školách a v dlouhodobém edukačně-preventivním programu DOBRONAUTI se zabývá reflexí v rámci zkušenostního učení. Mapuje, za jak důležitou považují učitelé reflexi při práci s dětmi, především pak v rámci dlouhodobého edukačně-preventivního programu DOBRONAUTI.
Teoretická část definuje základní termíny tématu zkušenostního učení a zabývá se významem reflexe v něm. Na tento základ navazuje empirická část, ve které srovnávám teoretické pojetí reflexe s jejím využitím v praxi. Výzkumná zjištění rozvíjí další pole možností, jak lze vyučujícím lépe zpřístupnit nástroj reflexe především vrámci preventivních programů DOBRONAUTI. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
This master thesis on The Importance of Reflection in Experiential Learning in Primary Schools and in the Long-Term Educational and Prevention Program DOBRONAUTI deals with reflection in experiential learning. It maps how important teachers consider reflection to be when working with children, especially in the context of the long-term educational-preventive programme DOBRONAUTI.
The theoretical part defines the basic terms of experiential learning and discusses the importance of reflection in it. This foundation is followed by an empirical part in which I compare the theoretical concept of reflection with its use in practice. The research findings develop a further field of possibilities for how the tool of reflection can be made more accessible to teachers, particularly in the context of DOBRONAUTI prevention programmes. |