Pohled spotřebitelek na marketingovou komunikaci značky Snuggs
Název práce v češtině: | Pohled spotřebitelek na marketingovou komunikaci značky Snuggs |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Consumer perspective on the Snuggs marketing communication |
Klíčová slova: | Menstruace, menstruační tabu, menstruace v reklamě, stereotypizace, marketing, Instagram, vnímání marketingové komunikace |
Klíčová slova anglicky: | Menstruation, menstrual taboo, menstruation in advertising, stereotyping, marketing, Instagram, perception of marketing communication |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 18.10.2023 |
Datum zadání: | 18.10.2023 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2024 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Areál Jinonice |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.04.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2024 |
Oponenti: | Mgr. Anna Shavit, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
NOVOTNÁ, Hedvika; ŠPAČEK, Ondřej; JANTULOVÁ, M. Šťovíčková. Metody vyýkumu ve společenských vědách. FHS UK, 2019.
FREITAS, Elsa Simões Lucas. Taboo in advertising. Amsterdam: John Benjamins, 2008, l online resource (240 p.). ISBN 1-282-10562-0. JOHNSTON-ROBLEDO, Ingrid; CHRISLER, Joan C. The menstrual mark: Menstruation as social stigma. The Palgrave handbook of critical menstruation studies, 2020 R. SIMES, DH BERG, M. Surreptitious learning: Menarche and menstrual product advertisements. Health care.for women international, 2001, 22.5: 455-469. GRANDEY, A. A., GABRIEL, A. S., & KING, E. B. (2020). Tackling Taboo Topics: A Review of the Three Ms m Working Women's Lives. Journal of Management, 46(1), 7-35. https://doi.org/10.1177/0 l 49206319857144 |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce se bude zabývat tím, jak spotřebitelky vnímají marketingovou komunikaci menstruačních produktů firmy Snuggs. Na českém trhu se objevuje čím dál tím více druhů menstruačních pomůcek a firma Snuggs je jedním z předních výrobců těchto produktů. Práce popíše, jak firma Snuggs komunikuje s veřejností skrze své komunikační kanály a jak v této marketingové komunikaci bojuje s menstruačním tabu v reklamě. Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé reagují na marketingovou komunikaci firmy Snuggs, která otevírá tabuizovaná témata spojena s menstruací prostřednictvím kvantitativního dotazníkového šetření. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The bachelor's thesis will examine how consumers perceive the marketing communication of Snuggs menstrual products. More and more types of menstrual products are appearing on the Czech market and Snuggs is one of the leading manufacturers of these products. The thesis will describe how Snuggs communicates with the public through its communication channels and how it combats the menstrual taboo in advertising in this marketing communication. The thesis aims to find out how consumers react to Snuggs' marketing communication that raises taboo topics related to menstruation through a quantitative questionnaire survey. |