Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komplexita sociální identity ve vztahu k self-efficacy: analýza významu hierarchie ve firemním prostředí
Název práce v češtině: Komplexita sociální identity ve vztahu k self-efficacy: analýza významu hierarchie ve firemním prostředí
Název v anglickém jazyce: Complexity of social identity in relation to self-efficacy: analysis of hierarchy significance within a corporate environment
Klíčová slova: sociální identita; in-group identifikace; inter-group kontext; self-kategorizace; self-efficacy; hierarchie ve firemním prostředí
Klíčová slova anglicky: social identity; in-group identification; inter-group context; self-categorization; self-efficacy; hierarchy in the corporate environment
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (41-KPSY)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. David Heider, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 17.10.2023
Datum zadání: 17.10.2023
Datum a čas obhajoby: 11.01.2024 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:04.12.2023
Datum proběhlé obhajoby: 11.01.2024
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: Mgr. Kateřina Machovcová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studentka použije dotazník sestavený z obrazové části měřící self-kategorizaci a českého překladu General Self-Efficacy Scale a kvantitativní data budou doplněna kvalitativními rozhovory s probandy ve firemním prostředí.
Seznam odborné literatury
Schubert, T. W., & Otten, S. (2002). Overlap of self, ingroup, and outgroup: Pictorial measures of self-categorization. Self and Identity, 1(4), 353–376. https://doi.org/10.1080/152988602760328012
Bandura, A., & Wessels, S. (1994). Self-efficacy (Vol. 4, pp. 71-81). na.
zatím takto a případně bychom doplnili, bude-li potřebal?
Předběžná náplň práce
Ověřit, jaký je vztah mezi mírou identifikace s in-group (a případně out-group) a vnímanou self-efficacy člena low-status / high-status group. Jak se to bude projevovat při zanesení identifikace s firmou jako celkem?
Ověřit, jaký je vztah mezi vnímanými inter-group vzdálenostmi a pocitem self-efficacy.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK